LIV (Frodiths challenge)

Jeg har valgets kval i dag også, til Frodiths challenge, som du kan lese mer om her: Challenge.

Jeg leter gjennom alle de tusenvis av bildene jeg har samlet opp i årenes løp. Eller ikke alle da, men en del av dem. Og finner av og til igjen bildeminner som jeg nesten hadde glemt jeg hadde. Og det er jo en stor glede, når minnene popper opp igjen, og gir meg godt humør 🙂

Dagens bilde (dag 2) handler om LIV. Og det kan jo være så mangt det også. Jeg har valgt et bilde av min datter, som jeg tok i september 2015. Jeg var ganske aktiv med kamera det året der 😉

Barn og unge, det har alltid vært LIV for meg. Spirende liv, med hele fremtiden foran seg 🙂
Liv er jo også det å være i aktivitet.
Så her har jeg kombinert begge. Ungdom og aktivitet 🙂

Liv er jo så mye annet også. Alt rundt oss vitner om liv. Så det er et vidt tema 🙂

Kjekt å lage en liten collage av disse solnedgangsbildene. Det er samtidig gode minner for meg 🙂

 

 

#liv #minner #ungdom #aktivitet #solnedgang #farger #foto #energi #challenge #frodith 

20 kommentarer

Siste innlegg