SNART BLIR DET BEDRE TIDER

Denne vinteren har vært lang og tung.

Ikke egentlig så mye lengre og tyngre enn andre vinter. Men de andre vintrene er jo historie. Og snart er denne vinteren også det, historie!

Jeg føler at det siste året har vært tungt. Men det er vel naturlig, ettersom jeg begynner å bli mektig lei av motgang på helsefronten, og stadig noe nytt som gjør ting vanskeligere i hverdagen.

Likevel har jeg heldigvis masse å glede meg over også.

Jeg har friske og gode unger. Jeg har et hjem. Mitt eget. Jeg har en bil, som forenkler ting ganske mye for meg. Jeg har enda evnen til å få gå tur, selv om det har blitt kraftig redusert det siste året. Jeg har flere interesser, som jeg også får gjort iblant. Jeg har gode venner. Og jeg har ting å se frem til.

Og den nærmeste tingen å se frem til, er allerede til påske.

Denne påsken blir ikke som andre påsker. Oftest drar vi noen dager på hytta, og så er vi noen dager hjemme.

Denne påsken, skal vi, jeg og datteren min, til Kroatia.
Der skal datteren min delta i EM Twirling. Hun skal delta med pomponstroppen, som kaller seg West Coast Pompons Team. Dette er Landslaget vårt til akkurat denne idrettsgrenen.
Om du vil se litt hva det handler om, kan du jo gå inn på deres Facebookside. Den er ikke veldig oppdatert, men du får likevel en liten pekepinn på hva det er for noe 😀 Jeg kan love at det er hardt arbeid, og mye tid, energi og krefter går med til dette.

Jeg skal så klart være med å heie på dem der og da, og håper jo selvsagt på seier 🙂 Tenk så kjekt om de hadde vunnet Europamesterskapet 😀
Det er hard konkurranse, så her er det ikke mulig å forutsi resultatet. Her gjelder det å krysse fingrene og heie høyt 😀

I Kroatia er det også litt høyere temperaturer enn her hjemme. Og DET er noe av det jeg gleder meg veldig mye til. Når gradestokken viser rundt 20 grader, da begynner livet å bli veldig godt for min del. Så dette er absolutt et høydepunkt for meg. Så nå håper jeg at værgudene er gode de dagene vi er i Kroatia 😀

Og selvsagt, kjekt å være en plass jeg ikke har vært før. Mange skryter av landet, så det skal virkelig bli kjekt å få se litt av det, de 5 dagene vi er der 😀

Dette blir altså en litt utradisjonell påske 🙂

Men jeg gleder meg stort 😀

Denne påskegule, kule gjengen skal forsvare Norges ære i Kroatia i påsken ♥
Bildet er fotografert av Rune Helliesen. 

 

Da ønsker jeg alle en fortsatt god helg ♥

 

 

#pompons #EM #europeanchampionship #landslag #påske #ferie #kroatia

14 kommentarer
    1. Så koselig å ha noe å se frem til..særlig når det er litt trått ellers..Håper alt ordner seg for deg! og at det kommer bedre tider… god helg! 🙂 og god natt!

    2. Det gjelder å trekke frem det positive. Heldigvis har du også mye å glede deg over. Dagene blir lenger og motivasjonen til å gjøre ting blir større. Våren er i anmarsj. Kos dere masse i Kroatia. Det er et flott land 🙂

    3. Dette blir spennende for deg, både konkurransen og ikke minst landet. Jeg har vært der flere ganger, og jeg liker meg der. Nå kommer du dit i våren og det blir nok masse blomster, fine solskinndager og varme. Gleder meg med deg. Ha en vakker søndag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk for det 🙂
      Ja, noe å se frem til, det trenger vi 🙂 Og det meste ordner seg etterhvert 🙂
      Fortsatt god helg 🙂

    5. Laila MA: Tusen takk 🙂
      Ja, det positive må være med, ellers blir alt grått 🙂 Og vår og sommer gir mer energi og glede.
      Alle sier det er så flott i Kroatia, så jeg er veldig spent til denne turen 🙂

    6. natheless: Tusen takk 🙂 Ja, her blir det nesten som et kinderegg, mange kjekke ting på en gang 🙂
      Og som du sier, noe jeg ikke har tenkt over før, vi kommer dit om våren, og da er nok mye frodig og fint 🙂

      Ønsker deg også en nydelig søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg