JEG FØLER MEG HELDIG, FOR DET MESTE…

Jeg føler meg heldig, som fortsatt har evnen til å forelske meg.
At jeg ikke har blitt såret så mye at jeg ikke igjen ville klare å finne gleden i et annet menneske.

Det å kunne klare å stole på et annet menneske uten at det smerter av tidligere erfaringer.

 Jeg føler meg heldig som har klart å bearbeide tidligere erfaringer, selv om det tok tid, og selv om jeg var redd jeg aldri skulle klare det igjen.

Jeg føler meg heldig, som fikk møte en mann, som tenker mye som meg selv. Ja, en tenker, akkurat som meg selv.
For det viser seg at han også evnet å prate om ting, før det ble alt for vondt og vanskelig.

Jeg føler meg heldig, som fikk lov å bli kjent med ham, flotte mannen ♥

Jeg føler meg heldig som fikk anledning til å være kjæresten hans en kort liten stund.

Men vi var ikke ment for hverandre. Selv om vi begge følte det sånn en stund.

Jeg føler meg heldig, som har fått denne erfaringen også.
Selv om det smerter å gi slipp.

Jeg føler meg heldig, som får lov til å erfare og bevare vennskapet.
Selv om ting gikk som de gikk med kjærligheten. 

Jeg føler meg ikke like heldig å være singel igjen.
Men det er nok til det beste.
Akkurat nå.

Det er en tid for alt.
Denne tiden var kort og god, men kunne ikke vare evig.

Jeg føler meg heldig, som har muligheten til å gå videre med livet mitt.
Nå er en ny tid.
Jeg må gjøre det beste ut av den.
Selv om det gjør litt vondt.
Selv om det er ensomt.

Men….

Jeg føler meg heldig, for det meste….

 

 

 

 

#heldig #kjærlighet #kjærlighetssorg #glede #sorg #livet
 

 

24 kommentarer
    1. Uff..ja jeg egentlig skjønt at det ikke gikk med kjærligheten denne gang..men så godt dere er venner og at du fortsatt føler deg heldig!! Ha en riktig god dag og kos deg med alt du er heldig med!

    2. Synd det ikke ble dere likevel, det virket som noe fint. Men det var nok fint når det VAR, og det tar man med seg videre 🙂 Godt å høre du er positiv likevel, våren ligger foran deg 🙂 klem <3

    3. Ja, det er en erfaring – som kanskje leder mot noe bedre en gang! Ja, det kjennes tomt – og det må vi våge å kjenne på! Jeg hadde det slik for en måned siden, men jeg hadde jo ikke møtt ham ansikt til ansikt, så derfor har jeg ikke savnet etter klemmene og kosen – eller det å møte blikket hans. Klem!<3

    4. Trist at det ikke ble dere, men godt at du greier å ha en slik god holdning etter bruddet og greier å glede deg over det dere hadde og det som var! <3
      Håper du får en fin lørdag! <3 Klem

    5. Veldig bra skrevet, men trist. Av og til vokser man fra hverandre og passer best som gode venner.:-)) Du virker som ei positiv dame med bein i nesa.. ♥☺
      Håper du får en fin lørdag♠ Hjerteklem ♥♥♥

    6. fruensvilje: Ja, veldig trist at det ikke gikk med kjærligheten. Men man kan ikke annet enn å prøve. Jeg har bestemt meg for at dette her skal snus til noe positivt, så jeg forsøker å ikke gruble for mye 🙂

    7. stavangerinmyheart: Ja, det er litt trist. Men her må det tenkes positivt, og vennskapet synes jeg er veldig viktig 🙂
      En nydelig søndag til deg 🙂

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det ble litt stille rundt mine tanker om den kjærligheten. Så kanskje jeg ikke egner meg så godt til sånt 😉 Uansett betyr vennskap veldig mye for meg, og det er jo en fin bonus det 🙂
      Ha en flott søndag 😀

    9. BareMonica: Ja, det var veldig trist. Jeg har i grunnen hatt kjærlighetssorg i noen uker nå. Så er snart ferdig med den. Og da er det lettere å se de gode tingene også, ikke bare de elendige 🙂
      Stor klem tilbake <3

    10. frodith: Ja, jeg tar godt vare på det som var fint. Og er glad vi er venner. Var vel sånn det føltes på slutten, kun vennskap.
      Må jo være positiv, hvis ikke går jeg under. Og våren har mye kjekt og spennende å by på. Gleder meg masse 🙂
      God klem <3

    11. karidansen: Ja, man må se det som en erfaring. Og selv om det ikke gikk denne gangen, hadde vi det veldig fint sammen en lang periode <3
      Selv om du ikke hadde møtt han du selv gjorde erfaringen med, så kjennes det tomt og litt vanskelig likevel. For man bygger jo opp en forventning uansett.
      Det ordner seg nok for oss, på sikt 🙂 God klem <3

    12. EtVennligPuff: Ja, det er alltid trist når ting ender sånn. Men jeg har begynt å bearbeide, og fordelen er jo at vi ikke nådde å være sammen så lenge. Trist er det uansett, men jeg har masse fint å glede meg over likevel <3
      Hadde en fin lørdag. Var i min tantes 80 års dag i Haugesun 🙂
      Ha en nydelig søndag <3 Klem <3

    13. natheless: Ja, jeg har ikke lyst å slite mer enn jeg allerede gjør, så jeg velger å være positiv så godt det lar seg gjøre 🙂 Og har så mye kjekt som venter nå fremover, at jeg har vel ikke tid til å deppe så veldig heller 😉
      God vårklem til deg også 🙂

    14. Etdiktomdagen: Hei 🙂
      Ja, dumt det gikk sånn. Men det var jo en erfaring det også. Og vennskap har også stor verdi for meg 🙂
      Ja, kjærligheten vår finnes nok, men om vi finner den selv, vil tiden vise 🙂 Er mange å velge blant 😉
      Klem <3

    15. Rriittaa: Tusen takk for det <3
      Erfaringer i livet gjør jo at man blir sterkere, og man kjemper seg jo opp og frem etter beste evne. Denne erfaringen her var ikke langvarig. Men ja, jeg har hatt et langvarig forhold tidligere, hvor vi vokste fra hverandre. Og jeg synes det er en god egenskap å kunne beholde vennskapet, og se forbi det som var vanskelig 🙂

      Jeg hadde en flott lørdag, hvor jeg var med og feiret min 80 år gamle tante <3
      Ønsker deg en nydelig søndag <3
      God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg