DAGEN I DAG

Etter en tung og sliten dag i går, og en enda tyngre og lengre natt, sto jeg opp tidlig i morges, lei av å ligge og vri meg. Natten ble preget av vandrende smerter i kroppen, og etterhvert snek tanker seg frem, og okkuperte søvnviljen. De minuttene jeg fikk sove, var preget av rastløse drømmer, hverken gode eller vonde. Bare irriterende. Jeg kom aldri i tung søvn.

Men men….dagen kom jo likevel, så da er det bare å forsøke å komme seg gjennom 🙂

Det er ikke så vanskelig da. For jeg har holdt på å rydde litt på mobilen. Overført en del bilder. Sånn type aktivitet man kan gjøre når det er vått og grått ute 🙂

Jeg har også sittet klistret til skjermen og engasjert meg litt på Facebook. Ikke om noe spesielt, men det er en stund siden sist.

Det er jo sånn at unge Herr Justin Bieber gjester Stavanger i dag. Og det popper jo opp litt nyheter om det iblant.

Jeg synes personlig at det er stas at han har tatt seg tid til å komme hit, fremfor å bare alltid gjeste Oslo 🙂 Så det må man jo bare verdsette.

Datteren min hadde ikke lyst å gå, fordi det bare er ståplasser, og hun har vondt i bena (overbelastning) etter det knallharde treningsåret før EM deltakelsen. Men her i går forsøkte hun iherdig å få tak i billett likevel. Om hun lyktes vet jeg ikke. For jeg har ikke snakket med henne siden.

I Aftenbladet sto å lese at Herr Bieber losjerer hos sandvolleystjernen Bjørn Maaseide.
Det var da jeg leste det, at jeg priste meg lykkelig for at Maaseide ikke lenger bor i nabolaget mitt. For det gjorde han tidligere, før han flyttet til Stavanger. I Aftenbladet viste det bilder av unge jenter som håper på et glimt av sangstjernen, og vaktene som forsøker å lede dem bort. Det ville blitt fryktelig urolig her i nabolaget, om alle de jentene skulle vimset rundt her 😉

Konserten, hvor det også skal være flere artister, skal holdes på Forus Travbane. Og der ventes sånn cirka 30 000 mennesker (?). Det er en del folk kan du si. Og det vil sperres en del veier i området, og de har laget til drop off/on soner.

Men det vil ikke ramme meg. Det er en ca. 10 minutters kjøring dit fra meg, og de stenger jo ikke veiene så langt borte 🙂


Dette bildet tok jeg da det var konsert i Oslo i 2013. Da var jeg der med min datter pluss to til.
 

Selv skal jeg ta meg en spasertur ned til Sandnes sentrum i kveld. Der skal jeg delta i en byvandring, arrangert av GuideCompaniet. Det gleder jeg meg til. Jeg har vært på byvandring i Stavanger et par ganger. Og endelig arrangeres det i Sandnes også 😀

Det er også Sandnesuke som starter i dag, så jeg skal kikke litt rundt i butikker også, og se litt på gatelivet 🙂

Og så fikk jeg nettopp en god nyhet på sms. Jeg fikk melding om at kameraet mitt er ferdig reparert og klart for henting. Så da skal jeg gjøre det også. Det har vært dypt savnet.

Ellers er dagen i dag en nokså god dag. Til tross for at jeg er veldig trøtt (søvnmangel).

Hvordan er din dag i dag?
 

 

#dagligliv #konsert #festival #hverdagsglede #helse #bieber #justinbieber

 

14 kommentarer
    1. Ja man må komme seg opp uansett hvordan natta har vært… god søvn er mangelvare her også dessverre..
      Hyggelig det foregår ting i nærmiljøet selv om jeg så si aldri benytter meg av det.. Byvandring er nok spennende men håper det blir i oppholdsvær da.. alt er litt koseligere da..:)) Håper kameraet ditt er i orden og oppfører seg pent fremover :)) Klem og fin kveld til deg <3<3

    2. Mye som foregår på din kant for tiden ja. Det er jo mest positivt når det blir folksomt og livat….
      Får håpe natten i natt blir bedre…
      Jeg stod opp kl 15.30, så dagen blir kort her. Vått er det over hele landet, og det er nå nesten en liten trøst…:)

    3. Kjedelige med avbrutt nattesøvn..men så lenge det ikke er over lang tid..så går det jo..Du må ha en god kveld med byvandring og kos!

    4. Du er så flink til å tenke positivt. Dårlig søvn, ja vel, sier du, og tar dagen som den kommer. Håper du får en flott byvandring og at kameraet er helt i orden igjen. Ha en vakker kveld 🙂 Klem 🙂

    5. annebe: Huff, vet godt hvordan det er med for lite søvn over lang tid. Helt grusomt. Og likevel klarer man på et vis å fungere.
      Det ble ikke oppholdsvær på Byvandringen. Men det gjorde ikke noe, det var interessant og kjekt likevel 🙂

      Og nå er kamera vel i hus også, og ser ut til å fungere igjen. Det fungerte jo, men søkeren var ikke i orden, så den er skiftet nå. Herlig å kunne se noe gjennom der igjen 🙂

      En god natt til deg 🙂 Klem <3

    6. maiken: Ja, dagene dine blir korte når du står opp så sent. Men det er vel konsekvensen av å ha nattarbeid 🙂

      Jeg hadde en bedre natt denne natten. Men har mye søvn å ta igjen, og har en utmattende dag i dag. Så dette er ikke så enkelt nei.

      Det var kjekt å gå på Byvandring i går. Gjør gjerne det omigjen 🙂

    7. frodith: Det regnet, dessverre. Men det var veldig kjekt likevel. Og utrolig mye folk som trosset været. Tror vi må ha vært en 50-60 stykker 🙂

      Klemmer <3

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Dårlig nattesøvn har jeg slitt med i uendelig mange år. Sov dårlig hver eneste natt i flere år, før jeg fikk mast meg til innsovningstabletter, som ikke virket optimalt de heller. Men når jeg fikk ny lege, fikk jeg nye tabletter også, som virker bra. Tar dem ikke hver dag, kun når jeg må.
      Det var kjekt på byvandringen. Så det kan jeg være med på igjen 🙂

    9. Elevele: Ja, det er sant det 🙂 Men vi har dessverre litt for mange av de grå dagene. Det trengs jo å gjøres ting ute også 😉
      Byvandring var kjekt. Må bli med på det flere ganger 🙂

    10. natheless: Tusen takk 🙂 Ja, jeg hadde vært veldig deprimert hvis jeg ikke hadde klart å vri ting til noe positivt. Så er veldig glad jeg får til det 🙂
      Nå er kameraet mitt i orden igjen. Og hvis været lettner litt, skal jeg ut og knipse litt i dag 🙂
      Klem 🙂

    11. Søtmonsen ): Tusen takk 🙂 Varme klemmer til deg også <3
      Ja, det var jo en del styr, som alltid, rundt den fyren der 😀 Men det gikk visst bra, alt sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg