IKKE GLEM FOTOKONKURRANSEN…..

En eller annen plass i dagene våre, kan ofte ting vi hadde planlagt å gjøre, forsvinne i all travelheten.

Sånn er det gjerne med konkurranser. Man har lyst å være med, og skal kikke på det litt senere, og vipps, så forsvant det fra hukommelsen, for det var så mye annet som engasjerte i mellomtiden 🙂

Så derfor ser jeg det som min plikt å være hjelpsom og minne om fotokonkurransen jeg har her på bloggen 🙂

Reglene finner du på plakaten her:

Resten om hvordan konkurransen foregår kan du lese i hovedinnlegget HER!

Det har kommet mange fine bidrag inn allerede. Og det er fortsatt plass til mange flere 😀

Temaet er SOMMER 🙂 

Vil du være med i konkurransen? 

 

#fotokonkurranse #konkurranse #foto #fotoglede #konkurranseinnstinkt #sommer

14 kommentarer
    1. Ja…det skal jeg prøve å få til i løpet av helgen..og fint du minner på..det hadde blitt glemt her…hihihHa en god dag!

    2. Takk for påminnelsen <3 Skal prøve å finne/ta bilde i løpet av helga og si noen ord i forbindelse med det om hva sommer er for meg 🙂 Det er jeg jo ikke flink på haha .. Men bilder er jo ikke vanskelig <3 Ønsker deg en superfin dag 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe….jeg er der selv, i aller høyeste grad, at jeg trenger noen påminnelser i løpet av dagen, så da er det naturlig for meg å tenke at det sikkert gjelder andre også av og til 🙂

      En god dag til deg også 🙂

    4. Ida Caspara: Hvis du finner et bilde med sommer på, så holder det. Jeg presenterer kun bildet, ikke teksten 🙂 Tenker det skal være likt for alle 🙂 Og enig med deg, bilder er ikke vanskelig <3
      En herlig dag til deg <3

    5. Da har jeg sendt over et bildet…kan du gi tilbake melding på om du har fått den her på blogg.no innboks? jeg er sjeldent på epost..og sender sjeldent noe derfra..så er litt blank..hihih

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg