KOM INN OG STEM PÅ DIN FAVORITT I FOTOKONKURRANSEN: SOMMER

Da har endelig dagen kommet 🙂

Dagen når alle bildene skal presenteres i fotokonkurransen.

Det synes jeg var en fin bursdagsgave til meg selv, å få lov til å presentere 20 flotte sommerbilder som har kommet inn til konkurransen ♥

20 bilder, det er ny rekord i evaswindow konkurranser Og jeg gleder meg som en unge til nå å få vise dere bidragene fra denne konkurransen ♥

Vi gjør det sånn som tidligere, når du finner din favoritt, gir du denne en stemme i kommentarfeltet under her. Eller du kan også stemme i kommentarfeltet til innlegget mitt på Facebook når jeg legger det ut der (jeg legger det offentlig litt senere i dag, og stemmen må da gis på min profil, for at jeg skal kunne se det). Du kan ikke gi stemme begge steder, og du kan bare stemme på ett bilde. Og ut fra det jeg har sett, så har du en vanskelig jobb foran deg, med å finne en favoritt over alle de andre. For det er superflotte bilder, alle sammen 🙂
Og for å øke stemmegivingen, del gjerne dette innlegget 😉

PS: Du har lov å stemme selv om du er med i konkurransen, men du kan ikke gi stemmen til ditt eget bilde. God konkurranseånd er å stemme på en av konkurrentene 😀

Stemmegivningen er åpen helt frem til 23. juni, kl. 12.00!


Så da hopper vi uti det, her er alle bidragene:

 


1.


2.

SONY DSC
3.


4.


5.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


16.


17.


18.


19.


20.

Da er alle presentert, og jeg håper jeg ikke har blingset 😉
Stem i vei, og nyt synet av 20 flotte bilder ♥

 

 

#fotokonkurranse #foto #konkurranse #avstemming #sommer #bidrag #bilder #sommerbilder #sommerglede #glede #minner #evaswindow

 

 

63 kommentarer

Siste innlegg