TUSEN TAKK

I går hadde jeg bursdag 🙂

Det er mange oppi årene (som jeg er nå), som ikke liker å feire bursdagen sin.
Men det gjør jeg 🙂

Jeg feirer ikke at jeg har blitt et år eldre. Men jeg feirer at jeg har overlevd enda et år ♥

Og for meg, er det faktisk ganske stort.

Jeg har hatt perioder i livet, hvor jeg ikke så meningen med tilværelsen. Perioder hvor jeg har hatt tanker om å ende alt.

Jeg kan fortsatt ha tunge perioder. Men nå tenker jeg ikke på å ende noe. Nå tenker jeg bare på å klare å komme meg gjennom alt det vanskelige. Sånn at jeg seirende kan feire enda en bursdag 😀 Sammen med dem jeg er glad i ♥

I går, på min bursdag, fikk jeg over 200 hilsener. På Facebook, sms, snapchat, her i bloggen, og i fantastiske menneskers blogginnlegg ♥

Jeg er overveldet ♥♥♥

Tusen, tusen takk for så mye vakkert ♥

Jeg ønsker spesielt å fremheve Frodith, som er unik i det å huske på, og “bake” kake og det hele, til oss bloggere når vi har bursdag. Noe så utrolig flott ♥♥♥
Veldig god klem til fine Frodith ♥

Dessverre var det en liten bug i bloggsystemet, som gjorde at jeg ikke fikk kommentert på hennes bursdagsinnlegg til meg og min bursdagstvilling, Fruensvilje. Jeg fikk hele tiden opp en feilmelding. Selv om det gikk fint å kommentere hos andre. Dette er jeg jo litt lei meg for, men jeg har pratet med henne på bakrommet, og takket behørig der 🙂

Og så vil jeg gjerne også fremheve min gode venninne Karidansen
Hun skrev et rørende fint innlegg til/om meg hun også, og det varmer virkelig en “gammel” dame 🙂
I innlegget har hun også linket til et tidligere innlegg, hvor hun har laget en sang om meg og et bikiniproblem jeg en gang hadde. Makan til kreativitet 😀 Fantastisk herlig 😀
Veldig god klem til deg også, Karidansen ♥♥♥

Dagen i går tilbrakte jeg stille og rolig sammen med min datter, Amalie.

Hun driver med øvelseskjøring, og vi tok en tur sammen ut til Ølberg, en av de vakre strendene vi har her i distriktet.
Der kjøpte vi oss en softis som vi nøt i solveggen.
Dagens gave var også fra Amalie. En liten nostalgisk vase som hun hadde dekorert. Den skal jeg ha på terrassen min ♥

 

 Ellers var dagen stille og rolig. Spesielt fordi jeg ikke er i form for tiden, og har mange dårlige dager. I går var dessverre en dårlig dag.

Alt i alt hadde jeg etter forholdene en herlig dag, som ble toppet med at jeg presenterte alle deltakerbildene i fotokonkurransen 🙂

Du kan enda gå inn i innlegget og avgi stemme på det bildet du liker best 🙂 Jeg kan love at det er jevnt i toppen 😀
Har du lyst å stemme, eller bare kikke på alle de flotte bildene, kan du gjøre det HER 🙂

Ellers ønsker jeg alle en fantastisk fin dag ♥

 

 

#tusentakk #takk #bursdag #feiring #glede #oppmerksomhet #bloggere #konkurranse 

23 kommentarer
    1. Du gode søte deg hadde du fødseldag! Gratulerer så masse med dagen din! Du har fortjent all oppmerksomhet, for jeg kjenner det her på bloggen som en flott dame med mange kreative sider. Kos deg med minnene, og selvfølgig skal vi feire at du har overlevd enda et år! Klemmer i fleng fra meg.

    2. natheless: Tusen takk 🙂 Så fint sagt <3 Her tar jeg vare på alt av minner 🙂 Alle små gleder er store for meg 🙂
      Ha en veldig fin dag 🙂
      Klemmer godt tilbake 🙂

    3. Så koselig gave og hilsen fra dattera! Og mor er til og med kjøreskolelærer. Jeg tror du egner deg ypperlig til det for du har et så rolig vesen. Undertegnede øvelseskjørte med eldstemann, men han hadde “Tjuvtrent” lenge i forveien, så det var ikke så skummelt! ;)Om det er en liten trøst, så ser du godt ut sjøl om du ikke føler deg slik! Klem<3

    4. Gratulerer så masse med dagen din i går! Det ser ut som om den var helt perfekt med kos sammen med datteren. Og så fin den gaven er 🙂 Og uansett hvordan du føler deg, så ser du veldig bra ut <3

    5. Så koselig du hadde en fin dag Eva 🙂 Og med så mange meldinger og hilsninger 🙂 Det fortjener du <3 Det er ikke så farlig med bugen, det hyggelige er jo at du så innlegget fra meg 🙂 Håper du har en god dag i dag også 🙂 God klem <3

    6. Koselig å bli satt pris på :)) Og det så trivelig ut der på stranda..selv om du ikke var i toppform :)) Det var koselige innlegg som var lagte til deg ja :)) Klem og ha en fin “dagen derpå” videre <3

    7. Etdiktomdagen: Hei 🙂
      Tusen takk 🙂 Ja, det er virkelig noe helt eget med FB når det gjelder sånne ting. Det varmer virkelig 😀

      Jeg har hatt en litt hektisk dag, hvor jeg har fulgt min mamma til lege på sykehuset. Det er tungt arbeid 🙂 Nå blir det hvile i godstolen 😀
      En fin kveld til deg <3
      Klem 🙂

    8. Hørtes ut som en koselig dag <3 Og nei, man får bare la ting ligge, og fokusere på å se fremover, bryte det tunge mønsteret og ikke prøve så hardt så man bare blir enda mer sliten <3

    9. karidansen: Tusen takk 😀 Man gjør det beste ut av situasjonen, selv om man er sliten som fy. Og det å kunne glede seg over små ting, gjør at livet føles godt, tross alt 🙂
      Jeg har gledet meg veldig til å øvelseskjøre med Amalie, og hun er en veldig god og lærenem elev 🙂 Men jeg var vel først ut med begge mine, og plassere dem bak rattet. Synes det er kjekt, og opplever en glede i å se at de utvikler seg 🙂
      Tror nok det hadde gått fint med han din, selv om han ikke skulle ha tjuvtrent i forveien 🙂 Det er rart med det, når man bare er innstilt på det 🙂

      Klem <3

    10. Mona: Tusen takk for det 🙂
      Ja, det var perfekt å være med datteren min. Ikke noe stress, og hun vet jo hva jeg sliter med 🙂 Og gaven var hjertevarm og koselig 🙂
      <3

    11. frodith: Tusen takk 🙂 Ja, i dag har jeg en nokså grei dag. Har fulgt moren min til lege på sykehuset, og det krever sin kvinne. Og er veldig koselig også, da vi går og spiser litt sammen etterpå 🙂
      Leit med den bug’en. Men sånn ble det 🙁 Uansett, så fikk jeg lest det heldigvis, så da er jo det en trøst 😀
      Ønsker deg en fin kveld <3 God klemmm <3

    12. annebe: Ja, det er en god trøst i tunge dager å vite at man blir satt pris på 🙂 Og stranda er fin i allslags vær synes jeg 🙂 Men ekstra kjekt når solen skinner, så klart 😀
      En fin kveld til deg <3<3 Klem <3

    13. Søtmonsen ): Ja, det var en koselig dag <3 Og jeg var heldig med været også. Det er ingen selvfølge for tiden 😉
      Her i gården fokuseres dagene en om gangen. Og hver dag er en kamp, med mange hindringer, og mange gleder som veier opp 🙂 Den der slitne følelsen, den er tung å bære, men det er rart hva man blir vant til 😉
      Ha en herlig kveld <3

    14. Så bra du ble hedret…vi trenger det…når vi er så heldige å bli eldre…for det er slitsomt..noen ganger…hihih..håper formen er bedre, og jeg ønsker deg en god ny kveld!

    15. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det gjør absolutt godt 🙂 Formen er som i går. Og har hatt en travel dag med “må gjøre” ting på programmet. Men nå var det godt å finne godstolen, så får jeg takle smertene når natten kommer. Godt å slappe av nå 🙂
      Kos deg i kvelden 🙂

    16. veldig koselig att du fikk en koselig dag som du trivdes i,det er det beste med bursdag,att den blir slik som en selv vil ha den ) og det er jo alltid koselig med barna sine,håper du har en god og smertefri dag i dag da

    17. Godt å lese at du har kommet over dette med å gjøre ende på alt. Hvor svart skal det da han vært? Jeg har aldri vært der selv , selv om jeg har opplevd en del. Til meg snudde det seg til styrke, i stede for å gi seg over. Det har det kanskje gjort til deg også? Tenk på det positive i livet ditt, løft hodet og gå videre. Hilsen meg som lever med både hat og bitterhet, men det får ikke knekke meg……..

    18. fruensvilje: Ja, det er alltid koselig med barna 😀 Så det ble akkurat som jeg ønsket 😀
      Dagen i dag er slitsom. Og natten kan nok kanskje bli litt vond. Men jeg er så trøtt nå, at jeg regner med jeg skal klare å sovne etterhvert i natt 🙂

    19. due: Det har vært ganske svart. Spesielt i barne og ungdomstiden. Men også som voksen, ble enkelte ting for tunge og vanskelige. Jeg har blitt sterk av all motgangen ja. Og barna er vel hovedgrunnen til det. Jeg må være sterk for dem, og fordi jeg har lyst å være med dem så lenge som mulig i dette livet <3
      Jeg er også, heldigvis, en person som evner å se positivt og opptimistisk på ting. Og jeg har fått høre det, at mange beundrer det at jeg klarer å smile, tross all motgang jeg har hatt. Og det er alltid godt å høre 🙂
      Nei, vi må ikke la oss knekke. Vi har jo tross alt noen som stoler 100% på oss, og som vi skal være gode rollemodeller for <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg