HER KÅRES VINNEREN ♥

St. Hans aften er her 🙂 Og det er tid for å kåre vinneren av Fotokonkurransen Sommer.

 

Jeg må si at deltakelsen har vært overveldende. Utrolig kjekt at så mange som 20 flotte mennesker ville være med, og sendte inn hvert sitt flotte bilde 🙂 Det gleder meg veldig 😀

Enda mer spennende ble det da stemmegivningen startet.

Oftest er det sånn at et par bilder skiller seg ut, og får mange stemmer, og ligger kraftig i ledelsen gjennom hele konkurransen.
Men sånn var det ikke her.

De fleste bildene har fått stemmer. Mange bilder har fått flere stemmer. Og ett bilde har fått flest stemmer. Det ble en knepen seier.

Jeg kan si såpass, at vinnerbildet har fått hele 4 stemmer 😀
Andreplassen har fått 3 stemmer. Og flere har fått to stemmer
Og det sier litt om hvor jevnt det har vært, og hvor vanskelig det har vært å finne en favoritt 🙂
For det kom inn mange stemmer. Mange mennesker har engasjert seg 😀

Men nå skal jeg ikke dra det ut lenger. Det er på tide å avsløre hvem som går av med seieren 😀

Hvem kan motstå fristelser som denne? Søtsaker og farger, det frister noen og enhver.

Vinneren er:


Bilde nummer 12. Kjersti i Minmatgaleverden

Det er vel liten tvil om at flere enn vepsen på bildet synes denne krukken med søte bær er fristende 🙂

Gratulerer så mye Kjersti, med et flott og fristende vinnerbilde ♥

Du vil få en liten oppmerksomhet i posten etterhvert, når jeg har fått adressen din, så klart 😉

Og selv om det bare er ett bilde som kan få en premie, så kan alle de andre også få heder og ære sammen med vinnerbildet.

Tusen takk til dere som sendte inn bilde. Dere har gjort en flott innsats, og ga meg mange gode opplevelser og minner da jeg så de fine bildene.

Her er alle som deltok, med linker til dem som er bloggere 🙂

Gratulerer til alle sammen 😀


afbruarygirl.blogg.no


annebe.blogg.no

SONY DSC
baketerapi.blogg.no


Barbro Johannessen (bloggløs)


bforb.blogg.no

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
dvergpinschereimitthjerte.blogg.no


elevele.blogg.no


frodith.blogg.no


fruensvilje.blogg.no


Ivar Iversen (bloggløs)


khjertaas.blogg.no


www.minmatgaleverden.no


maikensnattblogg.blogg.no


matogkakeoppskrifter.blogg.no


natheless.blogg.no


solviwar.blogg.no


stavangerinmyheart.blogg.no


thomasfrydenberg.blogg.no


utifriluft.blogg.no


zoeticworld.blogg.no

 

Det var hele samlingen. Og de er unike, alle som ett ♥
Heder og ære til alle sammen for god sportsånd og deltakelse 😀

Tusen takk til alle som var med, deltakere og stemmegivere ♥
Og takk til øvrig publikum ♥

#konkurranse #vinner #fotokonkurranse #seier #sommer #glede #premie #heder

 

 


 

 

 

 

 

 

26 kommentarer
    1. Artig ! Gratulerer til Kjersti..stemte ikke på det, men det var både flott og sommerlig så det var en verdig vinner :)) Og takk til deg for flott gjennomføring… God helg og stor klem til deg <3

    2. Åååååååå, vant jeg virkelig! Jeg har aldri vunnet en fotokonkurranse her inne før, og jeg har vært med på mange. Så nå ble jeg skikkelig glad!!! Tusen tusen takk til deg for at du har laget sånn fin konkurranse, og takk til de som stemte. Det var jevnt ja, ikke rart, for det var mange fine sommerbilder her. SÅ gøy 🙂 klem<3

    3. Så flott vinner bildet!! Var en av mine favoritter også dette…Gratulerer så mye til henne!! Helt herlig bildet!! Så koselig at du setter igang en sånn konkurranse..helt topp!!

    4. Så moro Kjersti vant, og det var jammen fortjent også 🙂 Veldig sommer og fint med både mat og insekt, og veldig teknisk fint liksom 🙂 Gratulerer til Kjersti. OG gratulerer til deg som har hatt så fin foto-konkurranse Eva 🙂 Veldig moro altså 🙂 Klemmer <3

    5. annebe: Tusen takk 🙂 Veldig kjekt å kåre en verdig vinner 😀 Selv om jeg gjerne skulle kåret alle sammen til vinnere 😀

      Kjekt å lage til konkurranse. Sånt er rett og slett litt godt for kropp og sjel, selv om det er litt arbeid også 🙂
      God helg og god klem til deg også <3

    6. Min matgale verden: Gratulerer så mye, og så kjekt å ha akkurat den konkurransen du vant i 😀 Veldig kjekt at du ble seierskvinne i min blogg 😀

      Ja, bildene var mange, fine og glade, så det var ikke lett å stemme tror jeg 🙂 Veldig kjekt i alle fall 🙂

      Du får sende meg en liten mail med adressen din 😉

      God helg og god klem til deg <3

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Veldig kjekt å utrope en vinner, og et flott bilde 🙂 Og veldig kjekt å holde konkurranse. Jeg har lyst å ha en ny konkurranse her om ikke så lenge…etter ferien kanskje 😉

    8. frodith: Tusen takk 🙂 Kjekt at Kjersti vant ja. Og vel fortjent. Alle bildene var så utrolig flotte, og hennes var så herlig sommerlig og søtt 🙂
      Kjekt å holde konkurranse. Det kommer nok en til etter sommerferien 😀 For dette inspirerte 😀
      God helgeklem til deg <3

    9. Så mange fantastiske bidrag du fikk inn- herlighet <3 Og helt klart en verdig vinner til slutt, så jeg <3
      Jeg var jo på tur og formen var så som så så jeg har ikke vært særlig på blogg- beklager at jeg ikke fikk stemt <3
      Og god bedring til mammaen din- familien er viktigst <3

    10. Elevele: Ja, det var absolutt en verdig vinner. Kjekt å arrangere konkurranse.
      Håper formen din bedrer seg. Ikke noe særlig å slite med helsen.
      Mammaen min klarte seg dessverre ikke 🙁 Jeg savner henne veldig, og har heldigvis alltid de gode minnene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg