ETTER REGN KOMMER SOL – FRODITHS SOMMERUTFORDRING

Dagens tema jeg har valgt i Frodiths sommerutfordring, er SOL.

For dem som har glemt hvordan den så ut:
En lysende og varm ildkule på blå himmel.
Måtte nesten google litt for å finne akkurat det ut 😉

Neida, må tulle litt iblant. Det har vært ille her, med mye regn. Og jeg ventet litt lysere vær i dag, men ble skuffet da jeg sto opp. Nå sier værmeldingen at solen kommer i kveld.
Så da er det bare til å vente, krysse fingrene og håpe.

Så selv om solen glitrer med sitt fravær, så har jeg heldigvis et rikholdig arkiv.

Og valget mitt endte på en solnedgang ♥

Jeg elsker solen, og jeg elsker vakre solnedganger. De er vakre, fargerike, poetiske, og uttrykksfulle.

Bildet jeg har valgt, har jeg brukt en gang før her i bloggen. Men da jeg bladde gjennom bildene mine i går, var det akkurat DET bildet jeg stadig kom tilbake til. Et bilde til å bli glad av. Og akkurat det trenger jeg nå, den gode gladfølelsen 😀

Et lekende bilde. En gang jeg og min datter var på solnedgangstur, og vi fant ut at det var perfekte forhold for litt kunstnerisk utfoldelse.

Så dette blir mitt bidrag til dagens sol-tema 🙂

Jeg ønsker alle sammen en herlig solrik dag ♥

 

 

#utfordring #frodith #foto #sommer #sol #solnedgang #glede #kunst #utfoldelse 

22 kommentarer

Siste innlegg