ORD OG BILDER TIL TRØST, MOTIVASJON OG GLEDE

Jeg har hatt en dårlig, dårlig dag i dag.

Var ute på shopping med en venninne, men så ble jeg ekstra dårlig. Og vi besluttet å gjøre shoppingen kort, og dro hjem igjen.

Vel hjemme igjen gikk jeg og la meg. Og fikk sovet noen timer.

Det hjalp litt. I dag er jeg veldig svimlen. Så nå holder jeg meg helt i ro.

Sitter og skravler litt på Messenger. Og så kom jeg på at jeg skulle dele en video jeg laget for et par år siden.

Det var kjekt å se den videoen igjen, så jeg besluttet å dele den her også. Jeg har delt den før, men det var jo da den var helt fersk.

Jeg har et par turer også jeg gjerne skulle vist dere. Men det får jeg ta når jeg kommer meg litt ovenpå igjen 🙂

Ha en flott kveld ♥

 

16 kommentarer
    1. Kjempefin – og min favoritt: Den med desserten! Håper du får hvile godt i kveld og kommer deg i form. Klem fra meg:-)

    2. Anonym: Tusen takk 🙂 Ja, desserten er viktig 😉
      Jeg tar dagene til hjelp, så går det nok bra 🙂
      God klem tilbake 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂
      Ja, formen er opp og ned. Så her tar man en dag om gangen 🙂
      Ønsker deg en strålende fin sommerdag 🙂

    4. Etdiktomdagen:
      Hei 🙂

      Ja, det passer jo aldri å ikke være i form. Så håper det snart går bedre 🙂 Tusen takk <3

      Klem

    5. Helene: Tusen takk <3
      Formen er opp og ned. Men det må snart gå bedre. Jeg skal jo reise på ferie om en uke. Da passer det ikke å være alt for dårlig 😉

    6. Helene: Takk for det 🙂

      Og du, jeg er på kraftig etterskudd med lesing selv 😉 Og kommer aldri til å klare å ta det igjen. Så her leses sporadisk, innimellom, når jeg har øyeblikk som er gode 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg