HAR DU FÅTT SVAR? JEG SVARER ALLE

Fotokonkurransen er i full gang, fine bilder har begynt å komme inn.

Men her må jeg gjøre en liten innrømmelse. En liten svikt i systemet mitt, rett og slett.

Noen har nemlig nevnt at bilde er sendt, men jeg har ikke mottatt noe. Og det er jo kjempedumt 🙁
 

Så derfor vil jeg gjøre oppmerksom på at jeg svarer ALLE som sender bilde. Sånn at de som sender sitt bidrag, får en bekreftelse på at det har kommet vel frem. Hvis du ikke har fått svar fra meg innen rimelig tid, kan noe ha skjedd under forsendelsen. Kanskje adressen er skrevet feil, osv.

For dem som har sendt bilde før kl. 01.00 natt til i dag (17. okt.), det var en feil i epostadressen. Den er nå fikset.
Riktig adresse er [email protected]
Noen har hatt adressen min liggende, og da har det kommet frem.
Så har du ikke fått svar fra meg, har du nok brukt den feile adressen jeg hadde lagt ut.
(Jeg har nå fikset problemet)

Ved å klikke på bildet under, kommer du til konkurransen og reglene, nå med riktig adresse 😉 

 

Jeg håper virkelig ikke jeg har ødelagt noe for noen nå, med min klossethet 🙁
Jeg beklager veldig!

Krysser fingrene for at alle leser dette innlegget ♥

Lykke til alle sammen ♥

 

#konkurranse #fotokonkurranse #foto # 

18 kommentarer
    1. Går vel bra for de fleste dette…man har jo bildet liggende..som regel..så du kan ta det med ro..men godt å få det rettet opp da…hihih..har ikke funnet frem bildet og sendt enda..skal prøve å se i dag…ha en god dag!

    2. fruensvilje: Ja, det har du, for du hadde nok adressen liggende og brukte den 🙂
      Jeg får skylde på helsa. Gjør masse tull og vas om dagen, så denne konkurransen blir mitt mestringsoppdrag kan det se ut som 😉

    3. frodith: Ja, jeg regner med at du nok hadde sendt til adressen du har liggende 🙂 Jeg har to adresser 😉 Men presterte likevel å skrive noe helt annet i konkurransen 🙂 Hehe….totalt vimete for tiden. Får holde tunga bent i munnen fra nå av 😉

    4. Etdiktomdagen: Ja, nå har jeg i alle fall mottatt bidraget ditt. Og fått sendt deg svar 🙂 Så da skal det være i orden 🙂
      Huff, er ikke kjekt å feile. Men glad jeg oppdaget det, og fikk til å løse det 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Huff, er ikke kjekt å feile på den måten der, men godt det nå løser seg 🙂 Jeg tror og håper at de fleste får med seg tabben min 🙂
      Og ja, bilder har vel de fleste liggende….så da er det jo ingen krise 🙂
      En fin dag til deg også 🙂

    6. Hei på du 🙂 Jeg har ikke fått sendt noe og rekker det ikke nå heller. Her var det bursdag og brylluppsdag i går og nå er pakkinga og heimreisa rett fremfor nesa 😀 Men får se når jeg kommer hjem… eller om det skulle dukke opp et par muligheter før vi drar 🙂 Lykke til 🙂

    7. dedicat: Hei 🙂 Nei, når du er på farten, så er det jammen ikke så lett 🙂 Høres ut som at du har hatt masse fine opplevelser i alle fall, med bursdag og bryllup og det hele.
      Du får se på det når du kommer hjem, om det dukker opp noe som kan passe 🙂 God tur i alle fall 🙂

    8. annebe: Ja, det gikk veldig greit 😀 Bildet er mottatt, og jeg gleder meg til å lage presentasjonsinnlegget av alle de flotte bildene som har kommet inn <3 <3

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Det har du 🙂 Blir spennende å presentere alle bildene som har kommet inn. Gleder meg masse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg