LITT PJUSK I DISSE DAGER

Et par ord på morgenkvisten 🙂

Sliter veldig. Hodepine, feber, og rett og slett ikke i form. Dette er ikke uvanlig, men det har vart litt lenge nå. Blir fryktelig intenst med all hodepinen hele tiden. Blir ganske lei og sliten. Men nå må det snart forsvinne vel? 🙂

Så her hos meg står mye hvile i fokus. Kan ikke gjøre annet, tross alt.

MEN….jeg må jo innom her, og minne om konkurransen 😀

Fristen er jo tross alt i morgen, lørdag 21. oktober, kl. 18.00 🙂

Det har kommet inn mange fine bilder. Og jeg gleder meg til å presentere dem på søndag ♥

Har lyst å være med selv også, men det skal jeg så klart ikke. Skal bare nyte alle dere sine bidrag 🙂

Klikk på bildet under her, så finner du konkurransereglene ↓

Ønsker alle en herlig dag ♥

 

Er du med i konkurransen?

Er du frisk og rask for tiden?

Sender en god og varm helgeklem til alle som vil ha ♥

 

 

#helse #feber #hodepine #pjusk #foto #konkurranse #helg 

16 kommentarer
    1. Uff..ja det er tiden for virus og basselusker…jeg har selv vært slått ut litt..Men er på bedringens vei..Du må ha god bedring! og god helg!

    2. Nei og nei, men det går over. 🙂
      Det med konstant hodepine er grusomt. Jeg har hatt konstant murring i fem dager nå. Heldigvis ikke så ille som det pleier. Du får trøste deg med det samme som meg. Jeg sier siden tomrom gjør ikke vondt, så jeg har i det minste hjerne. 😉 😀 😉

    3. Formen kunne gjerne vær bedre..men heldigvis ikke feber og sterk hodepine nå om dagen… Skal bli gøy å se bildene som kommer inn ! Klem og god bedring til deg <3

    4. Så kjedelig at du ikke er i form- hodepine gjør ting tusen ganger verre 🙁 Heldigvis har jeg selv sjeldent hodepine lenger, men når den først er der er den helt grusom altså :O
      Jeg er ikke syk som i influensa, forkjølet eller noe, men diagnosen min er virkelig ikke på det gode humøret for tiden- har vært “sengeliggende” i en måned nå og orker svært lite. Noen gode dager innimellom, heldigvis, men ikke mer enn at jeg er død etter en liten tur med Petter. Kom nettopp hjem fra et NAV-møte så nå er humøret så mye bedre <3
      Masse god bedring til deg <3 Og jeg er med på konkurransen og gleder meg veldig til å se alle bidrag 😀

    5. Håper du blir bedre etter hvert. Ikke gøy å være syk. Jeg våknet med hodepine i dag, men det er heldigvis bedre i ettermiddag. Klem til deg 🙂 Gleder meg til konkurransedagen!

    6. Gjøre det beste ut av det, og føler du deg mer enn vanlig dårlig så går det an å konferere lege, skal ikke “henge” alt på diagnosen du har…..
      Varm helgeklem igjen

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, høsten er tiden for sånt, dessverre. Håper du er frisk igjen nå. Jeg har selv kommet meg. Over en uke med feber og hodepine er ikke gøy. Har litt feber nå, men det er i grunnen mer normalt enn unormalt 🙂
      En fortsatt fin søndag 🙂

    8. Ei_heks: Hehe…greit å ha en mager trøst ja 😉 Jeg er plaget med hodepine relativt ofte. Og feber. Men ikke alltid sammen. Og sjelden så langvarig. Håper du har blitt bedre, og føler deg frisk og rask nå 🙂
      Her er det bare litt feber akkurat nå.

    9. annebe: Tusen takk. Er bedre nå. Litt feber akkurat nå, men hodepinen er borte. Bank i bordet.
      Men er jo plaget med det relativt ofte, selv om det ikke pleier å vare i over en uke.

      Nå er bildene lagt ut. Kjekt at mange ville delta 😀
      Klem <3

    10. Elevele: Godt at et NAV-møte kan gjøre noe bra 🙂 Men ellers, å være så ute av form, unner jeg virkelig ingen. Og kjenner meg jo veldig godt igjen i det. Null energi, og masse vondter. Nei, det er ikke bra.
      Men nå er i alle fall hodepinene borte herfra, omsider. Men litt feber som kommer og går. Det er i grunnen ganske normalt.

      God bedring til deg også. Og lykke til i konkurransen. Nå er bidragene lagt ut 🙂

      <3 <3

    11. natheless: Ja, er bedre nå. Hodepinen er borte, men feberen kommer og går. Håper ikke din hodepine har utviklet seg til noe mer uggent. Unner deg ikke det.

      Ja, nå er konkurransedagen her, og jeg er spent på reaksjonene 😀

      God klem fra meg <3

    12. maiken: Jeg unngår leger så godt jeg kan. Men dette her var nok kanskje noe influensagreier. For sliter ofte med hodepine og feber, men ikke så langvarig. Nå hadde jeg tross alt dette i 8-9 dager. Og enda er feberen på plass, men den kommer og går. Og det er i grunnen normalt. Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer enn “normalt” fra nå av.

      Varm klem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg