EN HEKTISK DAG

I går kveld la jeg meg tidlig. Jeg var totalt utkjørt, og smertene jaget i kroppen. Jeg håpet å få sove, lenge.

Jeg sovnet i 21 tiden, og våknet i 01 tiden. Og det var det. Da var ikke smerter og sånt samarbeidsvillige lenger, og jeg lå og vred meg, og duppet litt av innimellom.

Jeg skulle grytidlig opp også, og kjøre sønnen min til Stavanger, da han skulle operere ut en visdomstann.
Det var ikke vanskelig å stå opp til klokka, for å si det sånn. Da hadde jeg jo vært våken i flere timer allerede.

Vi reiste til Stavanger kl. 07 i morges, operasjonen var kl. 08, og kl. 09 var han ferdig.

Så var det hjem å få datteren min til skolen, og så innom apoteket og handle smertestillende på resept.

Etter det ble det litt mat og noen timers hvile, hvor jeg duppet litt av, og etterhvert satte jeg meg til å strikke litt.

Jeg strikker Mariusgenser til datteren min. Den skulle egentlig bli ferdig til bursdagen hennes, men så ble jeg syk….

Jeg forsøkte å lese litt blogg, men måtte gi opp. Øynene gikk i kryss, alt for mange bokstaver. Alt for lite søvn mange netter på rad, og jeg blir litt sånn zombie-lignende 😉

Mens jeg satt og strikket, kom en mld fra en venninne, hun lurte på om jeg ville møte henne på kjøpesenteret Kvadrat og ta en kaffe og en prat. Og det takket jeg ja til. Jeg tenkte det var godt å komme seg litt ut 🙂 Smertene river godt i dag, men litt periodisk, og når jeg da er blant mennesker som kjenner meg ut og inn, slapper jeg godt av, og klarer å overse smertene litt. Og så var det jo en stund siden sist vi hadde møttes.

Det var koselig å sitte på en trivelig plass og prate. Vi satt der i halvannen time 🙂 Jeg følte det akkurat passelig da, en god stol å sitte i, og smertene tok litt ferie mens vi slappet av.

Det ble noe godt å spise og drikke da vi satt der, og det gjorde veldig godt, selv om det ikke er spesielt sunt 😉

Til slutt tok vi en runde i et par butikker, før vi satte kursen hjemover igjen. Da fikk jeg kjøpt meg en fin genser, og et par fine vår-sko 🙂 Capsen på bildet kjøpte jeg ikke, men jeg måtte prøve den, og sende bilde til Pål (kjæresten min). Han har brukt caps omtrent siden han var født, eller noe sånt, og jeg forsøker å vende han av med det 😉
Synes du jeg kler caps?
Jeg synes ikke det. Men på solrike dager kan det absolutt være praktisk for meg som er lysømfindtlig 🙂

Jaja, det skal en ganske flott caps til før jeg handler det må jeg innrømme 😉

Vel hjemme igjen ble det en litt sen middag til oss to som faktisk kan spise. Pasienten hadde ikke matlyst, og var ikke fristet av å spise via sugerør. 

Nå venter jeg på en liten visitt av Pål. Det er koselig å få noen klemmer og få si ordentlig god natt 🙂

Blogger får jeg nok forsøke å lese i morgen heller. For en ting er å skrive, det går av seg selv (beklager hvis det er skrivefeil i dag), en helt annen ting er å lese.

Ønsker alle sammen en fin kveld videre, og en god natt ♥

 

 

#shopping #kafé #kjøpesenter #tannlege #strikketøy #mariusgenser #caps  

 

  

14 kommentarer
    1. Mye kjøring og innom butikker tar på det når man ikke er i form fra før.. Men hyggelig å møte en venninne noen ganger og tenke på litt annet enn plagene man har..
      Du kledde både strikketøyet og capsen :)) Klem og fin morgendag til deg <3

    2. Ja det er lurt å finne på noe på sånne dager..så får man litt fri…:-) Syns du kledde capsen jeg…og jeg er også flittig bruker..mye pga solømfintlighet..Håper dagen din blir bedre i dag, og at det går fint med pasienten! ha en god dag!

    3. Så godt du kunne være sjåfør, strikkedame,mor, kjæreste og venninne, selv om ikke formen var på topp. Synes du var fin med den capsen jeg. Fargen kledde deg. Håper du får en fin dag i dag, og at genseren snart er klar til bruk i kulda! Klem fra meg.

    4. Den lille Pandaen c:: Takk for det, du er visst ikke alene om den tanken 🙂 Men her hos meg vil det bli en fullstendig stilkrasj, så det blir ikke noen caps på meg 🙂

    5. annebe: Takk for det 🙂 Jeg foretrekker faktisk strikketøyet 😉 Men ja, en caps hadde sikkert vært praktisk i enkelte situasjoner. Er redd det ville blitt en fullstendig stilkrasj for min del 😉

      Ja, så mye aktivitet tar på, det er helt sikkert. Og smertene de er der fortsatt. Lite søvn osv. Men men, jeg holder ut 😀

      Klemmer og fine kvelden til deg <3

    6. Toini: Ja, det er godt å komme seg ut litt av og til, og gjøre noe hyggelig. Så får jeg tankene litt bort fra alt det leie.
      Caps er nok ikke noe som passer inn i min garderobe. Da tror jeg det ville vært bedre med en hatt. Men jeg er flittig bruker av solbriller. Det er den beste hjelpen for meg. Og jeg har mange par solbriller å velge blant, sikkert 12 par, i alle fall 😀
      Fine kvelden til deg 😀

    7. Marit: Tusen takk for det, du var visst ikke alene om den tanken. Men jeg er redd det blir en fullstendig stilkrasj her hvis jeg skulle begynne å bruke caps, så jeg velger nok heller noe annet 🙂
      Dagen i dag er vel som i går, men jeg holder ut 🙂 Kan jo ikke gjøre noe annet 😀

    8. natheless: Takk for det 🙂 Capsen var det visst flere som syntes passet til meg. Jeg er enig i fargen da. Men ellers ville nok stilen krasjet med resten av garderoben, så her blir det nok noe annet enn caps 🙂
      Genseren nærmer seg…jeg håper å få den ferdig innen helgen 🙂
      Klemmer tilbake 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg