GLEM IKKE Å STEMME PÅ VÅRBILDENE + LITT FRA HELGEN.

Hei alle sammen 🙂

Her er vi tilbake til hverdagen etter langhelg og greier. Helgen har vært “travel” for min del. Og kjekk. Og i dag får jeg svi for det. Det er ikke bra å ha innholdsrike og kjekke dager. Da må man i alle fall straffes for det.

Helgen gikk med til å gjøre litt mer arbeid med kjøkkenet. Kjøkkenet er en lang og egentlig veldig kjedelig historie som jeg skal presentere når alt er ferdig der 🙂 Men i alle fall, på lørdag kom montøren igjen, for å montere de delene som var levert. I tillegg har Pål jobbet med veggene og gjort dem ferdige. Så nå mangler noen flere deler, og etter det er det listing, og så er det ferdig, håper jeg 🙂

Jeg har også brukt helgen til å bake. For vi skulle feire litt bursdag. Min datter fylte 17 i februar, og det fikk vi endelig feiret i går. Så da ble det matlaging og kakebaking til den store gullmedalje 🙂
Vi var i bursdag i helgen også. Da var det min bror vi feiret. Så det har blitt nok kaker denne helgen.
I tillegg var jeg og Pål på date på mandag.

 

Og med alt dette, og frustrasjonen over et kjøkken som tar sin tid å bli ferdig, så er dagen i dag viet smerter og en ursliten kropp.

I dag har jeg smerter i legger og lår. Melkesyresmerter. Fryktelig sliten. Av og til går smertene opp i skuldrene og armene også. Men mest i lår og legger i dag. Huff…det er veldig forstyrrende. Det nytter ikke å legge seg nedpå, for smertene gir ikke fred.
Det er faktisk lenge siden det har vært så ille. Så jeg funderer på om kombinasjonen mye kjekk aktivitet og masse glede rett og slett er en dårlig kombo? 
Ja, ikke vet jeg. Vet bare at jeg antakelig kommer til å være i læring om hvordan jeg fungerer, til det er for sent. Uansett, nåværende følelse er ikke permanent. Det går over om noen dager antakelig. Så er spørsmålet: Er det verdt det? Svaret mitt er: Ja!
For når det handler om noe som er positivt, så vil det antakelig ikke gi langvarig (permanent) sykeleie. Samtidig som jeg jo forstår på kroppen min, at det å strekke meg langt, ikke er positivt. Så her gjelder det å balansere riktig, når man balanserer på en så smal egg.

Midt oppi alt sammen, så gikk fristen for fotokonkurransen ut, og bildene fikk jeg presentert. Veldig kjekt at det kom inn så mange flotte bilder 🙂 Og veldig kjekt at flere har vært inne og stemt også. Men….ja, for det er et men…. Det er 3 bilder i teten, og alle 3 har like mange poeng. Så det trengs flere stemmer. Er det noen som har glemt å stemme, så er det enda tid igjen til det 🙂 Fristen går ut på fredag 🙂

Klikk på bildet under, så kommer du inn til avstemmingssiden hvor alle bildene er presentert 🙂

Så håper jeg at alle hadde en fin 1. mai, for det hadde jeg 🙂

Og med dette ønsker jeg alle en strålende uke videre. Snart helg igjen ♥

 

#aktiviteter #helse #konkurranse  

14 kommentarer
    1. Ja det er nesten alltid en bakside ved moroa, men jeg synes veldig ofte at det er verdt det =) Godt du hadde en kjempefin helg, gleder meg til å høre mer (les: lese) om kjøkkenet, det høres spennende ut =) Nyt resten av dagen din, her regner det 😉

    2. Jernbanefrua..: Ja, den der baksiden kunne jeg vært uten. Men nå er jeg jo forberedt på at sånn blir det antakelig, så da kommer det ikke som noe sjokk akkurat. Uansett, gledene er såpass mye verdt at de vil jeg gjerne ha 🙂

      Kjøkkenet nærmer seg ferdig, men det har vært en historie som har vart i flere måneder nå….sukk. Jeg gleder meg til å presentere nytt og fint kjøkken 🙂

      Dagen tilbringes i hvilemodus…været er opphold, men vind. Så ikke akkurat utevær for meg med denne formen.

      Ha en fin resten av dagen du også 🙂 I morgen kommer en ny dag <3

    3. Ligaya: Ja, dumt når det blir sånn. Men jeg er jo vant til det, og forberedt på at sånt kan det komme til å bli. Sånn er min tilværelse. Men jeg klager ikke. Har jo hatt noen fine opplevelser 🙂
      Tusen takk <3

    4. Wow! se den buketten da…DEN var nydelig! elsker pioner…..Kjedelig at det skal være sånn at du betaler for noe positivt..håper det snart snur…og at det ikke koster deg fult så mye…..Ha en god kveld!

    5. Det føles helt klart verdt det når kroppen streiker etter noe positivt, enn negativt, og så får man bare balansere det som det går <3 God bedring i alle fall <3

    6. Toini: Ja, den buketten var så nydelig…vårfrisk og fin <3 Han er flink han kjæresten min. Det begynner å bli noen buketter etterhvert, og alle er forskjellige <3

      Veldig kjedelig å ikke skulle kunne gjøre kjekke ting uten å bli straffet, men likevel har det vært en veldig kjekk helg. Og jeg er som regel forberedt 🙂

      En god kveld til deg også...og fortsatt god bedring 🙂

    7. Elevele: Tusen takk for det <3
      Ja, heller en helsestreik etter noe positivt enn noe negativt. Der fikk du sagt det 🙂
      Og fortsatt god bedring til deg også <3

    8. Jammen har du fått mye unna på få dager! Flinka <3 Vet alt om det der, blir kroppen litt for sliten, blir det feber og vondt i hele kroppen så det gjelder å ta nok pauser og sove når det trengs. Goood bedring <3 og stor god klæm 🙂

    9. Ja, man kan faktisk bli veldig sliten av å ha det trivelig. Men du er så flink til å ta det som kommer. Vakkert bilde av deg med blomstene. Lykke til med avstemningen i fotokonkurransen til alle sammen. Jeg har stemt! Klemsiklem.

    10. ladyaugust: Takk for det 🙂 Ja, dagene kan være travle nok, og så får man svi for det etterpå. Men, er jo klar over hvordan ting blir, så det gjelder å planlegge at da og da MÅ jeg hvile 🙂

      God klem til deg <3

    11. Margrethe: Ja, sliten blir jeg. Mer enn de fleste….ikke kjekt, men er jo forberedt 🙂
      Kjekt at du var med og stemte 🙂 Klem <3

    12. natheless: Ja, sosiale ting, kjekke ting, travle ting, dumme ting…alt er med og gjør meg sliten…så samme hva, må jeg planlegge gode pauser 🙂 Men stopper ikke å leve fordet 🙂 Viktig å nyte de gode øyeblikkene 🙂

      Kjekt du var med og stemte 🙂 Klemmmmmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg