BLOGGTREFF FØRSTE HELGEN I JUNI

Jeg har mye på tapetet den neste måneden, juni.
Store ting 🙂
Håper jeg overlever 😉

Det beste med alt sammen, er at det er kjekke ting 🙂 Og det er ikke så travelt som det høres ut, selv om det nok kommer til å ta på en sliten kropp.

Det begynner allerede 1. juni. For da reiser jeg og kjæresten min til Oslo 🙂

Egentlig var det bare jeg som skulle til Oslo. For jeg skal på bloggtreff og møte mange nye mennesker 🙂
Men så hadde Pål også lyst til å være med til storbyen, han er jo fra de traktene. Og da kunne vi ta det som en kjærestetur, hvor jeg riktignok stikker av litt noen timer på lørdagen 2. juni 🙂

Bloggtreffet lages til av bloggerne Frodith og Karidansen. Fargerike, engasjerende og flotte damer.

Første gang jeg møtte bloggere, var faktisk akkurat disse to damene. Det var den 11. august 2015. Et møte som absolutt ga mersmak, både til å møte de samme bloggerne igjen, og til å møte andre bloggere.
Og siden har jeg møtt flere. Hyggelige og flotte bloggere. Karidansen har jeg møtt mange ganger etterhvert. Vi har opplevd mye kjekt når vi har møttes 🙂

Man blir jo kjent på en litt annen måte når man møtes ansikt til ansikt. Og om kjemien virkelig er der da, så kan det utvikle seg til gode vennskap og mange flere treff 🙂

For meg har dette stor verdi.
Det kan være slitsomt for meg med et treff ala det som disse to damene nå arrangerer, men samtidig er det viktig for meg. Viktig fordi jeg trenger sosiale inputs, og jeg trenger å utvide horisonten min litt, og jeg trenger å føle at jeg opplever noe unikt.

Jeg er jo en sosial person, nå mer enn noen gang før. Og gleder meg veldig til dette 🙂 Det blir kjekt å møte nye mennesker man har kontakt med her inne, og det blir kjekt med et gjensyn med dem jeg har møtt før ♥

Det er ikke lenge igjen nå 🙂

Om du vil lese mer om dette, så kan du kikke innom bloggene deres (link litt lenger oppe).
Og her hos Karidansen kan man melde seg på.
Jeg håper at mange har lyst og anledning til å være med 😀

Jeg gleder meg masse 🙂

 

#blogg #bloggere #bloggtreff #bloggvenner #venner #vennskap #sosialt   

  

14 kommentarer
    1. Jeg satser på å bli med jeg også..og når det er på dagtid i alle fall “første del” av det er det bra syns jeg :)) Gleder meg til å treffe deg og de andre … Kjempefint det bildet av dere :)) Klem <3

    2. Så kjekt…det er jo lurt å slå to fluer i en smell…kjærestetur og bloggvenntur…Jeg kommer ikke på dette treffet…Vi skal ut å lufte bobilen, så vi reiser vekk fra Oslotraktene…Du er jo flink å bli med på slike ting…Ha en god kveld!

    3. annebe: Åh så kjekt at du også vil forsøke å være med 🙂 Har hatt lyst å møte deg 🙂
      Ja, det var nok flere fordeler i det at de la det så tidlig på dagen. Og for meg, og deg, så er jo det en ekstra fordel med våre utfordringer 🙂
      Takk for det, var et fint bilde vi fikk til ja 🙂 Er kjekt med sånne gode minner 🙂
      Klem <3

    4. foreignerat50: Ja, det hadde vært kjekt om du også hadde hatt mulighet til å være med, men forstår jo at det ikke kan passe for alle alltid 🙂 Kjempebra at noen tar initiativ 😀

    5. Cathrine Ruth: Det blir nok kjekt ja, men leit at du ikke kan være med 🙁 Men kanskje muligheten byr seg en annen gang 🙂

    6. Toini: Ja, det klaffet jammen bra akkurat det med at Pål ville være med <3 Så jeg dobbeltgleder meg til den turen 🙂
      Dumt det ikke klaffet så godt for deg da, men jeg er sikker på at du får en fin tur likevel i bobilen. Det gjelder å benytte mulighetene når helgen kommer 🙂
      Ha en god natt 🙂

    7. Etdiktomdagen: Dumt det, men kanskje en annen gang 🙂 Du har jo akkurat vært ute på reise, og det har sett veldig bra ut 😀

    8. natheless: Dumt det, men det kan ikke alltid passe. Kanskje en annen gang 🙂
      Blir nok kos. Kjekt å være på tur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg