KJÆRE FRODITH – DET ER DIN DAG I DAG

Et lite innlegg til her på morgenkvisten, da jeg plutselig kom på at siden vi nå er ferdige å feire Norge, må vi jo feire Frodith i dag 🙂 For hun har jo nemlig bursdag ♥

Frodith møtte jeg for første gang i Oslo i 2015. Og ved samme anledningen møtte jeg også Karidansen 🙂

Men her i innlegget handler det om Frodith.

Frodith er en fargerik dame, ikke bare i utseende, men også i uttrykk.
Her i bloggen engasjerer hun stadig, og har et stå på humør som jeg virkelig misunner henne.
Blogg ville ikke vært det samme uten henne, det er jeg faktisk 100% sikker på 🙂

I tillegg til å engasjere med mange artige sprell, konkurranser og utfordringer, er hun også så godhjertet at hun lager bursdagsinnlegg for oss andre bloggere som har vært så “freidige” å oppgi vår bursdag. Og det er jo en av de største gledene den dagen, å få lov til å bli fremmet på bursdagen 🙂

Med sine tegninger og vakre ord gjør hun dagen helt unik ♥

Og Frodith, hun er også unik.
Vakker og snill farer hun rundt som en virvelvind med liv og røre, enten det er i bloggen, byen eller på landet.

Kjære Frodith, det er din dag i dag, og jeg vil så gjerne takke for alt som du står for og som du gjør, og for at du er deg ♥
Gratulerer så mye med dagen ♥

For deg som kanskje ikke enda har stiftet kjennskap med Frodith, så finner du henne HER!

Kos deg masse på dagen din Frodith, og så møtes vi jo igjen i Oslo om et par uker ♥

 

#bursdag #frodith #feiring #hilsen #sprudlende #fargerik

20 kommentarer

Siste innlegg