MØTTE LITT FAMILIE I HOVEDSTADEN

Det som var så kjekt da jeg og Pål var i Oslo, var at det vi opplevde var så variert og kjekt.

Flotte parker og natur, kjekt byliv, bloggtreff (for meg da), og møte med god venninne (Karidansen).

Etter at vi hadde tatt farvel med Karidansen på søndagen, gikk vi rett fra henne, til neste treff, som da var noen jeg aldri hadde møtt før, men som jeg var veldig spent på å møte. Jeg kjente sommerfuglene i magen noen små øyeblikk.

De vi skulle møte, var nemlig ene søsteren til Pål, og hennes kjære.
Så det var ikke direkte min familie, men snarere min “svigerfarmilie” 🙂

Og det rare er at jeg var mer nervøs for å møte dem, enn jeg var for å møte Pål første gangen. Men jeg vet ikke hvorfor det var sånn 🙂

Det viste seg ganske snart at min nervøsitet var ubegrunnet. Eva og Sven var veldig hyggelige og innkluderende mennesker, og var lette å prate med 🙂

Enkelt for mannfolka å huske navnet på oss damene da, siden vi er navnesøstre 🙂 Og da ble det jo litt mer familie med en gang 😉

Veldig kjekt å få treffe familie av Pål også. Man blir jo kjent på en annen måte da, under andre forutsetninger enn de daglige 🙂

Nå er jo avstandene litt store, vi kan ikke møtes ofte. Jeg og Pål bor på Vestlandet, og Eva og Sven bor i Sverige. Så da blir det å møtes i ferier og sånt. Men så blir jo gleden større da, og man rekker ikke å gå lei 😉
Jeg har en fin “svigerfamilie” ser det ut til ♥

Veldig koselig var dette i alle fall, så det vil nok ikke være noen nervøsitet å spore neste gang 😉
Håper ikke det blir så enormt lenge til.

 

 

#familie #ferie #treff #gjensyn #weekend 

22 kommentarer
    1. Mona L. Torgersen: Ja, det er spennende når man skal møte noen som man vet man blir å møte igjen. Da er håpet å ha god kjemi 🙂 Og det hadde vi 🙂 Veldig kjekt det 🙂

      <3

    2. Thi.hi der var vi jo😊
      Ja det var veldig hyggelig å endelig få møte deg😊
      Jeg kjente å at vi hadde god kemi, jeg bruker å bli veldig klumsete og altfor direkte når jeg skal treffe nye folk som jeg vet er familie og jeg liksom må oppføre meg.😊
      Men detta gikk helt supert å jeg gleder meg til vi treffes igjen 😊❤

    3. Så koselig. Du fikk jaggu utnytta helga på en veldig fin måte 🙂 Det er vel ikke utypisk de følelser du hadde , og det var nok gjensidig 🙂

    4. Eva: Dette var ikke noe komplisert møte nei. Gikk veldig godt, og ingen “dummet” seg ut 🙂 Jeg trives godt med Pål, han er lett og omgjengelig å være i lag med, og du virket ganske lik der. Lett å prate med…så dette går nok bra fremover også <3
      Gleder meg til neste gang 🙂

    5. frodith: Ja, dette var absolutt en høydare 🙂 Og navnesøstre er det artig at vi er, tenk hvor mye forvirring vi kan skape? 😉 Hehehe 😀
      Klemmer <3

    6. dedicat: Ja, det ble en innholdsrik helg <3
      Og det er jo som du sier, nokså typisk med litt nervøsitet, og så gikk det jo så bra 😀

    7. natheless: Tusen hjertelig takk <3
      Ja, det er kjekt å møte folk man sjelden har anledning til å se, enten det er familie eller venner 🙂

      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg