TUSEN TAKK FOR ALLE HILSENER HOS FRODITH

I går hadde jeg bursdag. Jeg ble 50!

Så nå er jeg der jeg også.
Det er ikke en dag jeg har grudd meg til. For jeg ser på det som heldig å ha kommet så langt. For hvert år som går, er jeg enda heldigere, siden jeg har overlevd enda et år 🙂

Frodith her inne er den hjertevarme, som husker på alle oss som har bursdag. Sånt blir jeg rørt av, og jeg skulle så gjerne fått takket.

Men av en eller annen grunn var ikke det mulig, det ligger inne en sperre for meg der i innlegget. Så mine kommentarer blir avvist. Og det samme mener jeg skjedde i fjor.

Men så er det kanskje meningen da, at jeg heller skal reklamere for Frodith her, til dem som ikke har fått besøkt henne enda 😀

Så vil jeg bare si tusen takk kjære Frodith, for dine hjertevarme hilsener og gode ord. Du er helt unik du ♥
Og i samme kommentaren ville jeg jo også gratulere Fruensvilje, som også hadde bursdag i går. Bursdagstvillinger vi to ♥
Veldig kjekt det 😀

Klikk på bildet for å komme inn i bursdagsinnlegget 🙂

 

Jeg feiret jo dagen min med brask og bram i helgen som var. Og i går hadde jeg bakt en kake, for dem som kom innom. Og jammen kom det flere innom. Kaken ble nesten spist opp 🙂 I tillegg gikk jeg og Pål ut for å spise. Noe som var veldig koselig, som alltid ♥

Og i morgen reiser jeg på ferie. Da blir Pål hjemme og passer hus og katt. Mens jeg tar med meg ungene mine, som ikke er særlig små lenger, og drar dem med til California og Nevada 🙂 Det er drømmereisen min det, og min 50 års gave til meg selv 😀

Kanskje får jeg anledning til å skrive noen blogginnlegg, men vet enda ikke hvordan det blir, og hva jeg får tid og energi til.

Turen vil jo være slitsomt for meg, ME-dama. Men den skal også gi masse mentalt påfyll, og det er viktig for å komme seg gjennom kommende vinter sånn noenlunde med god psykisk helse 🙂

Så da gjenstår å ønske alle god sommer, selv om vi sikkert er innom her alle sammen i blant.
Ta godt vare på dere selv, og kos dere masse masse ♥

Gode klemmer fra meg ♥

 

 

#bursdag #blogg #reise #glede 

24 kommentarer
    1. Å, så koselig med en takk da! Du er verdt hver gratulasjon!!!!! God ferie til deg og dine. Håper du får en fantastisk opplevelse “over there”! Klemmer fra meg 🙂

    2. Det er helt merkelig at det ikke gikk å kommentere, jeg har ikke lagt inn noen sperre 🙂 Jeg så meldingen din i går, men orket ikke gjøre noe mer, legge inn kommentaren 😮 Veldig koselig innlegget her da 🙂 klem

    3. så flink du er til å gi frodith også en fin hyllest for det fortener hun jammen meg :=) og igej gratulerer med dagen din som var i går,du 50 jeg 55 men tvillinger alikavel hi hi .
      Du har en spennende reise forran deg,høres helt herlig ut og jeg håper inderlig att det blir en helt fantastisk reise ,riktig god tur

    4. Gratulerer masse med dagen i går. Livets mest runde dag. Jeg er ti år eldre enn deg, har en runddag senere i sommer. Koselig med Frodiths gratulasjonsinnlegg. Men du og barna har en spennende tur foran dere. Håper du finner en oase med overskudd til turen. Klem🌸.

    5. Godt å lese at du hadde en finfin dag sammen med dine :-)) Så vil jeg få ønske dere en riktig god ferie, tenker det blir litt av en opplevelse. God tur og kose deg masse masse ;-))

    6. Må gratulere deg her også.. på sida di 😀 Ha en herlig dag videre og helg.. og ikke minst en riktig knallfin tur over Atlanteren 😀 Kos deg masse 🙂 Klem

    7. Gratulerer med dagen som var, vakre!
      Kos deg med ferie utfordringene til tross. Som du sier er det viktig at hjerte og hjerne får påfyll i blant, selv om det går ut over kroppen!
      Klemmmmm :)))

    8. poesimylife: Tusen takk for det 🙂 Ja, man må jo feire når man fyller rundt tall, og jeg feirer fortsatt på en måte 😉

      Fortsatt god helg til deg <3

    9. frodith: Nei, jeg tror ikke at DU har lagt inn noen sperre. Men lurer litt på hvordan det er mulig to år på rad at jeg ikke skal klare å kommentere akkurat bursdagsinnlegget….så er vel en form for bug da 🙂 Ikke så farlig, da jeg jo har fått gitt beskjed og vist at jeg ikke bare er en snørrhoven liten dame fra Vestlandet 😉
      Synes dette var en fin måte å takke på jeg <3
      Klem <3

    10. fruensvilje.blogg .no: Ja, vi er jo tvillinger, selv om vi ikke er født samme året. Og ikke så mange år i forskjell heller 🙂 Bare ungdommer begge to <3

      Ja, nå er jeg på reise, og sitter i skrivende stund i San Francisco og venter på at barna skal bli ferdige sånn at vi kan gå og spise frokost 🙂

      Ha en fortsatt fin søndag 🙂

    11. BforB: Åh så kjekt at du også har rund dag i år. Håper du feirer den behørig, for det fortjener du <3
      Frodith er gull med sine gratulasjoner. Og da er det lett for oss andre også så få det med oss. Så lenge vi i alle fall er innom her 🙂

      Takker for det. Er i San Francisco i skrivende øyeblikk, så ferien har begynt 🙂

      God søndag videre til deg <3 Klem <3

    12. Toini: Tusen takk for det 🙂 Nei, er ikke så mye på nett jeg heller i perioder. Innom og kikker, men orker gjerne ikke å kommentere så mye. Kos deg videre med ferien du også <3

    13. dedicat: Tusen hjertelig takk for det 🙂
      Her er det full feriemodus nå, i California 😀
      God søndag videre 🙂 Klem 🙂

    14. Ei_heks: Tusen takk for det <3

      Ja, hjerte og hjerne må få påfyll, da kommer man seg lenger <3
      God søndag til deg 🙂
      Klemmmmer tilbake 🙂

    15. Margrethe: Tusen hjertelig takk. Ja, her er vi i full feriemodus, og bilder må jeg jo få ut 🙂
      God helg videre <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg