OG VINNEREN ER……..:

Jeg beklager forsinkelsen, men helsa satte meg ut av spill en liten stund.

Men nå, endelig, er det på tide å presentere vinneren av fotokonkurransen Kontraster 😀

Det var en overveldende deltakelse i forhold til tidligere, og tusen takk til alle som har avgitt stemmer. På den måten er det nå mulig å kåre en verdig vinner 😀

6 bilder fikk stemmer, og ett av disse fikk overlegent flest stemmer.

 

Vinneren er Ivar (Herr Utifriluft), med sitt bilde som bærer tittelen “Bestefar og Sofie”.

Er ikke dette et nydelig bilde? Kontraster, generasjoner, hjertevarme, og mye mye mer utstråler dette bildet. I sannhet en veldig god vinner. Gratulerer så mye ♥

Ivar vil få en liten premie/oppmerksomhet i posten. (Send meg adressen på epost eller på bakrommet her inne). 

——————-

I mine øyne er alle verdige vinnere. Det å gjøre seg bestrebelsen med å finne frem et bilde man tror og håper har vinnersjanse er i seg selv en veldig positiv ting. Noe jeg verdsetter enormt, og som gjør at konkurransen blir levende. Jeg elsker bilder, det gjør livet rikt 🙂

Og nå vil jeg selvsagt presentere alle de andre bildene også, med tilhørende navn og link til dem som har blogg. Alle fortjener ros for herlig innsats og strålende bilder ♥


Annebe.blogg.no

cof
Atlelundhaug.no


Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no


Frodith.blogg.no


Fruensvilje.blogg.no


Grete Nordhagen


Maikensnattblogg.blogg.no


Natheless.blogg.no


Robert Fossum


Rpandda.blogg.no


Siv Heigre

dav
Solliv.blogg.no


Tecla Christin Wevle Sæthre


Utifriluft.blogg.no


Zhuo.blogg.no

 

Gratulerer så mye til dere alle for vel gjennomført konkurranse. Jeg er en stor beundrer av dere alle. Og deltakerne er en variert gruppe mennesker, bloggere og bloggløse fra inn- og utland 🙂
Veldig kjekt det 😀

 

Jeg håper du har kost deg med konkurransen, enten som deltaker eller tilskuer, og så håper jeg på like god oppslutning neste gang jeg arrangerer konkurranse, for ja, det kommer til å bli flere konkurranser 😀

♥ Tusen takk til dere alle ♥ 

 

#fotokonkurranseresultater #fotokonkurranse #resultater #vinner #foto 

13 kommentarer
    1. Så mange flotte bidrag 😀 Jeg fikk dessverre ikke vært med, uten at jeg helt kan skjønne hvorfor? Trur bare dagene føyk i fra meg og at jeg glemte det litt bort :O Fikk heller ikke med meg avstemmingen :O Ja ja, kjempeflotte bidrag og verdig vinner 😀

    2. Gratulerer så mye til vinneren! Velfortjent! OG det bildet jeg også stemte på…så der er jeg helt enig..MEN som du sier…alle er jo vinnere! Takk for at du satte i gang!

    3. Gratulerer så mye til vinneren – eh, til min kjære…….! Og tusen takk for at du dro igang konkurransen – det er jo kjempemoro! Jeg skal veldig snart ha en jeg også……. klemmer til deg <3

    4. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, det er moro. Gøy og vinne over så mang flotte bilder for her var det masse fint. Fin kveld til alle og igjen tusen takk til dere som stemte på bilde mitt😀😀😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg