BLOGGBOBLA

Jeg er veldig glad i lørdagskvelden når Skal Vi Danse går på TV. Jeg bare MÅ ha det med meg. Og nå er det jo noe på Sumo som heter Dansebobla eller noe sånt. Det får jeg ikke med meg, fordi jeg ikke har Sumo.

Men det gjør jo ikke noe, for jeg har jo full tilgang til Bloggbobla jeg, min egen private Bloggboble 😀 Og Bloggbobla er jo minst like fin, for der er jeg jo deltaker selv 🙂

Jeg koser meg med å lese blogg, og å skrive blogg. Og de periodene jeg har hvor jeg klarer å følge med, og klarer å være med, så er jeg til de grader inni den bobla, og det er jo riktig gøy. Men så har jeg jo også perioder hvor blogg er vanskelig og helsa krøller ting ekstra til, da er det kjipt.

Bloggbobla er min egen private lille boble som jeg kan flykte inn i når jeg trenger impulser, eller trenger å rømme litt bort. Jeg finner jo det meste i Bloggboblas verden 🙂 Det har blitt en viktig ingrediens i tilværelsen for meg. For da føler jeg at jeg er med litt jeg også. Og jeg får innblikk i andres liv, noe jeg ellers ikke gjør når jeg er så mye hjemme alene. Jeg får inspirasjon, latter og glede. Og alt sånt er viktige ingredienser i livet.

Derfor koser jeg meg med det. Og sånn vil det nok fortsette lenge 🙂

Tusen takk for at det finnes blogg, og tusen takk for dere jeg følger, og alle dere som følger meg. Det har hjulpet meg masse 🙂

Jeg er takknemlig for den lille Bloggbobla mi, der er det godt å være.

Med ønsker om en god natt og fortsatt god helg ♥

 

#blogg #bloggboble

 

11 kommentarer
      1. Ja, vi er nok flere som har det sånn ♥
        Håper natten din ble god, det ble min 🙂 Takk for det, kjekt å være litt aktiv også 🙂
        Ønsker deg en nydelig dag ♥

    1. Jeg likte det ordet, bloggbobla, utrolig kult. Jeg har også brukt bloggen på den måren. Den bringer så mye glede.

      Koselig at du orker å henge med.

    2. Kjenner meg også veldig godt igjen. Eller kjente … har mista litt grepet på den bloggbobla nå, og føler jeg har mista de som har fulgt meg også. Og da blir det egentlig mer trist enn kos.

    3. Det er koselig å være litt i bloggbobla, og jeg føler jeg kjenner flere av dere andre som blogger selv om jeg aldri har truffet dere fysisk. Kun 2 jeg har fått gleden av å treffe. Blir kanskje flere etterhvert. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg