SMÅSTRIKK

Her om dagen fant jeg frem noe restegarn for å strikke noe smått og lett. Først tenkte jeg at jeg skulle strikke et skjerf til Pål ♥ Men jeg bare begynte å strikke, og så fikk vi se hva det ville bli etterhvert.

Det ble ikke skjerf, men en løs hals. For jeg tenkte det, at Pål trenger noe varmt og godt til å ha på når han er på jobb. Han er anleggsgartner, så han har en utendørsjobb hele året. Og så er det greit at det sitter godt når det først er på. Så det håper jeg at denne halsen gjør 🙂 For her kan vi ha ganske surt vær, mye vind og regn. Så da er gode klær superviktige 🙂

Jeg har ikke oppskrift til halsen. Den er bare strikket ettersom hvordan det falt seg der og da 🙂 Og garnet er Smart, fra Sandnes.

Nå må jeg gjøre ferdig et par jumpere, og så skal jeg nok innimellom også strikke et par gode ullsokker 🙂

Har du noen håndarbeidsprosjekter på gang?

 

#håndarbeid #strikkedilla #strikk #hals #ull #garn

5 kommentarer
    1. Nå har jeg ingenting, men jeg har en veske fra jula som jeg skulle sendt ut, som ikke er HELT ferdig 😮 Men snart 🙂 Det ble litt travelt i kalender-kjøret 😀

    2. en hals er nok bedre enn skjerf når en jobber som annleggsgartner,tenker denne kommer godt med eg :=) jobber med genseren min og en klut,men nå frister i tillegg både votter og sokker,vi får se om jeg starter med flere ting etterhvert :=)

    3. Så flott! ja jeg er blitt helt avhengig av bøff på tur…Drar den opp bak i halsen og opp over lua og ørene….Deilig med sånn hals!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg