FARMEN KJENDIS OG ANDRE KJENDISANLEDNINGER

Det er ikke så ofte jeg ser på TV. Ganske sjelden faktisk. Men enkelte ting er kjekt å følge med på en gang i blant.

Nå har jo Farmen kjendis begynt. Og siden jeg visste hvem mange av kjendisene var denne gangen, besluttet jeg å følge med.
Det er jo to kjente Stavangerfolk med blant annet, og da blir det jo enda kjekkere, siden Stavanger er nabobyen.
Og på Torpet, der holder Aune Sand til, og han har jeg jo hilst på for ikke så lenge siden 🙂 Men Torpet får jeg jo ikke se uten å gå inn på Sumo, og det gjør jeg ikke. Jeg får satse på at han klarer å kjempe seg til en utfordrerplass på Farmen 🙂

Så er det jo sånn at bloggere også blir regnet som kjendiser. I alle fall dem som profilerer seg veldig, og da gjerne blir kalt influencer. Og de får også tilgang til Farmen.
Derfor har jo jeg nå begynt å vente på telefon fra TV2, siden jeg har vært innom Topplisten litt sånn på og av noen ganger nå. Det kan jo hende de har lyst at jeg skal være med på Farmen Kjendis neste sesong, ikke sant?
Men helt ærlig, jeg er jo åpen om min ME, og da er jeg nok ikke noen god kandidat til Farmen Kjendis sånn egentlig. Så der sprakk den kjendisdrømmen er jeg redd.

Produksjonsselskapet Monster tok en gang kontakt med meg i min rolle som blogger. Dette fordi de så at en svindler hadde tatt kontakt med meg i kommentarfeltet på et blogginnlegg. Og de lurte på om jeg hadde tatt oppfordringen med vedkommende og blitt svindlet, og om jeg evt. kunne stille opp i det TV programmet de holdt på å lage om akkurat den svindleren?
Men TV-kjendisrollen glapp, da jeg kunne fortelle at jeg ikke hadde latt meg lure, og ikke var blitt et svindeloffer.

Men, jeg har da fått mine kjendis-sekunder på TV for ikke så enormt lenge siden. I høst. Da var jeg på NRK nyhetene på TV. Jeg får vel nøye meg med det tenker jeg. Jeg fikk sagt noen ord, og hørtes sikkert enormt fornuftig ut. Mange sa seg i alle fall enig i ettertid, etter å ha sett innslaget, og mente at jeg gjorde en god figur og snakket godt for meg 🙂

Jeg må innrømme at det er utrolig rart å se seg selv på TV, og ikke minst høre meg selv prate klart og tydelig.
Anledningen var bomringen og alle demonstrasjonene i den forbindelsen. Jeg ble spurt flere ganger om å gi intervju, men lot meg intervjue kun denne ene gangen. Det føltes som om jeg var en kameramagnet. For omtrent alle innslag som ble sendt på TV og nett fra de forskjellige demonstrasjonene, klarte jeg å stikke meg frem på en eller annen måte. Ganske skummelt for en så sjenert/introvert dame skal jeg si deg. Men også ganske kult da, når man ser det i et større perspektiv 😉

Jeg skrev et lite blogginnlegg om min TV-stjerne debut den gangen, det kan du gjerne kikke på HER, og der finner du også link til denne nyhetssendingen.

I min grønne ungdom var jeg også avbildet i VG og Dagbladet blant annet. Den gangen handlet det om en klassetur, hvor flere av klassekameratene gikk seg vill på tur, og hvor min pappa var en av turlederne. Og det var gjensynet mellom meg og pappa som kom på trykk blant annet. Det er fortsatt et følelsesladet øyeblikk når jeg tenker tilbake på det. Og jeg kjenner på den følelsen når kameralinser og mikrofoner er rettet mot meg og dem jeg er med. Det ble jo rene paparazzifølelsen.
Bilder fra det skal jeg lete frem til en annen gang, for de er nok godt nedpakket 🙂 Jeg var 14 år den gangen, så det er en stund siden 🙂

Jeg har nådd å runde 50 år, så kanskje det vil bli flere kjendisøyeblikk i løpet av de neste 50 årene? Ingenting er umulig 🙂 Hehe 😀

Så selv om jeg er sjenert/introvert, så går jeg ikke av veien for noen øyeblikk i rampelyset. Litt action må jeg jo ha når jeg tross alt ikke har så mye annet å styre med i min kronikertilværelse 🙂

#farmenkjendis #farmen #kjendis #tvkjendis #nyheter #nrk #TV

16 kommentarer
    1. Hater å stikke meg frem sånn jeg! ???? Men har faktisk vært et langt innslag på meg og x’en i TV2 hjelper deg angående dette huset jeg bor i. Det var et tvangssalg, noe megleren ikke opplyste om, og den tidligere eieren ville ta livet av oss! Så det ble en kamp, med politibeskyttelse og det hele. Da ble jeg gjenkjent på gata her en stund etterpå. Xen er veldig glad i å bli sett, så han elsket å ha TV2 drassende med seg en hel dag!

      1. Åh hjelpe meg, det der hørtes skikkelig vemmelig ut 😮
        Men håper det ordnet seg til slutt.
        Jeg er ikke den tøffeste i gata jeg, så det å stille opp på TV er ikke mitt største ønske nei. Men så lenge jeg føler meg sånn noenlunde presentabel, og vet hva jeg skal si, så er det ok nok der og da 🙂

    2. Ja,nå venter vi spent. Klart du kan være med på Farmen selv om du har ME. 🙂 Du blir jo ekstra spesiell, for både tv-selskapet og deltakerene. Meld deg på i en fei. De har jo sett at du fungerer fint med kamera i ansiktet. Ja, litt moro kan man ha av dette med å bli synlig. Tøyser litt med deg her jeg da, men hvorfor skulle ikke en med ME eller et annet handicap få være med også???? Jeg har også vært på tv, og radio, men jeg synes ikke det er viderer gøy med mikrofoner opp i ansiktet. Så jeg tror jeg holder meg her i det stille. Klem 🙂

      1. Jeg holder med deg i det, å være litt i bakgrunnen passer meg i grunnen ganske godt også 🙂
        Men litt moro må man jo ha det så klart, når man snakker om sånt 🙂
        Klem

    3. Du vurderte ikke å bli svindet pittelitt for å få være med programmet? 😉 Neida, godt du slapp det! Jeg hadde elsket å se deg på blogger på kjendisfarmen, men sjønner det ikke hadde vært det enkleste med ME. Liker se farmen selv, men har ikke tv 2 nå. Skulle Martine og Erik bli med? Eller er jeg helt på jorde da? Må såfall ha sumo hvis jeg skulle fulgt med.. Selv vet jeg ikke om jeg hadde taklet å være med på farmen. Jeg er ikke særlig ofte innenfor topp 100 så tror ikke jeg ble nedringt av noen for noe som helst, ikke engang tannnlekning.Tøft du var på nyhetene da. Greit noen sier sin klare mening. God helg! 🙂

      1. Hehe…er redd jeg hadde egnet meg utrolig dårlig på Farmen. Synes tilværelsen er tung nok i 2019 liksom 😉 Men det er kjekt å se på TV. Jo, Martine og Erik er med. De er de yngste der. Og de er ikke mine favoritter, så langt 🙂
        Håper du har en fin helg 🙂

    4. Jeg har spilt inn Kjendisfarmen-episodene som har vært denne uka, men ikke sett dem ennå. Ikke sikkert jeg ser dem heller, må kjenne etter 😀 Trodde Aune Sand skulle være med der, dumt at han ikke er det.. Hm.
      Men hør på deg da, litt kjendisaktig du også, gitt 😀 Vært litt både her og der i media over årene 😉 iItt rampelys har ingen dødd av 😀
      Jeg synes det burde lages en spin-off av Bloggerne, med bare 40+-bloggere. DET hadde vært noe 🙂
      God fredag, Eva <3

      1. Hihi…er hjertens enig med deg, en Bloggerne 40+ hadde vært kjekt å se.
        Ja, litt dumt at Aune Sand ikke er med, annet enn på Torpet. Jeg liker ham. Men kanskje han klarer å tilkjempe seg en utfordrerplass, selv om jeg tviler, han er jo egentlig litt for snill 🙂

        Nå har vi kommet til søndag, og jeg håper dagen er fin for deg ♥

    5. Du er jo virkelig en kjendis du ja. 🙂 Har ikke vært på tv selv, og håper jeg slipper det, men det som hadde vært artig med å være med på Farmen er å kunne kjenne hvordan det var å leve for 100 år siden.
      Ellers er jeg ikke god på å være sammen med andre så tett over så lang tid, så jeg hadde virkelig slitt da tror jeg. 😉
      Hadde vært artig å se deg på Farmen! <3

      1. Ja, du sier noe der, noen og enhver burde fått kjenne på den følelsen hvordan det var for 100 år siden.
        Jeg hadde nok slitt med det samme som du, å være så tett sammen med andre over lang tid. Bare det alene hadde slitt meg ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg