12 TIMER

Jeg er litt i ørska for tiden. Jeg har holdt meg mye i aktivitet, noe som jo gir en smell i ettertid.

På onsdag gikk jeg tur med 2 venninner, det skal jeg skrive om litt senere. Men etter det har jeg hatt et ordentlig dropp. Og siden jeg ikke har hatt noen planer i går, og heller ikke i dag, så blir dagene til etter spontanprinsippet. Og når jeg da fikk denne etterreaksjonen, så var det bra jeg ikke hadde noen planer disse dagene.

Så i går ble en dag med MYE hvile. Deler av dagen satt jeg foran Netflix, med Dynastiet og strikketøy. Og mye av dagen i dag blir nok også sånn. Jeg begynte med litt husarbeid i går, og skal fortsette litt i dag. Men aller helst ikke gjøre noe mer enn det, for å komme meg til hektene igjen nå til helgen.

Klokken 19.00 var jeg i seng i går. Da holdt jeg ikke ut mer. Da hadde jeg glippet med øynene i mange timer allerede, og slet med å holde hodet oppe. Jeg får en sånn sykt sliten følelse i nakken og ryggen når jeg har det sånn. Så da gikk jeg til sengs.

Jeg sovnet ganske fort. Men våknet igjen senere på kvelden, og det var jo fortsatt lyst ute, pluss mennesker som gikk forbi, eller holdt på med ting utenfor sine hus. Jeg har vinduet åpent, så hører alt godt.

Da fant jeg frem boken jeg begynte å lese i går, og lå og leste en stund, til jeg kjente det var på tide å lukke øynene igjen.

Jeg våknet kl. 7 nå i morges. Så 12 timer til sengs, var absolutt nødvendig.

Og da jeg sto opp, kjente jeg på trangen til å gå og legge meg igjen 😀

Så kanskje gjør jeg det i løpet av dagen, om været blir for grått. Men akkurat nå er det litt solglimt iblant, selv om værmeldinga sier øsepøseregn. Og sol, det er næring for meg 🙂

Uansett, nå er det på tide å kle seg litt, og gjøre litt husarbeid, sånn at helgen blir god. Og så strikke og kanskje se litt mer av Dynastiet, eller noe annet 🙂

Ha en flott dag i dag ♥

 

10 kommentarer
    1. Med slike dager er det godt å ikke ha store planer ja.. Håper du får kost deg litt i helga uansett og at formen er stigende.. Klem og god helg <3

    2. God bedring til fine dag….viktig å hente seg inn og spesielt med din sykdom….Du har vært veldig aktiv i disse dager…Jeg hadde ikke maktet det…Med alt det sosiale…Men det er min sykdom. Klem…

      1. Tusen takk ♥♥
        Ja, vi har forskjellige utgangspunkt, med lignende utfall 🙂 Det sosiale er viktig for meg, i små grupper. Det er ikke så ofte jeg klarer mange mennesker rundt meg på samme tid.
        Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg