1. APRIL ER OVER

Puhh….da er endelig den store luredagen over 😀 Og jeg har klart meg gjennom hele dagen, uten å bli lurt. Tror jeg! I alle fall er det ikke noen som har sagt de har lurt meg. 

Jeg er jo egentlig ganske lettlurt, i alle fall 1. april. Men det å ikke ha kontakt med noen, ei heller lese aviser eller andre ting, har muligens reddet meg denne gangen. Jeg har vært opptatt med andre ting enn å prøve å unngå å bli lurt 😉 Hmm…kanskje det er det som har reddet meg? Jeg har ikke panisk prøvd å oppdage lurerier 😛

Neida, fra aprilspøk til alvor. Jeg har et veldig avslappet forhold til 1. april. Men er likevel litt forundret over at ikke noen har prøvd å lure meg. Jo, nyhetene og internett har sikkert prøvd…men jeg har bare ikke hatt tid….enda 😉
Men, nå er det for sent. Jeg får heller dvele ved hverdagslurerier, og komme meg gjennom dagene som ellers i året.

Ha en flott og vårlig april 🙂 

 

Bildet fant jeg på google

 

#aprilsnarr #lureri #april #lettlurt #aprilspøk

4 kommentarer
    1. Hehehe 😀 Jeg klarte meg uten lurerier jeg også, gitt 😉 Så dette har jo vært et bra år. 😛 På den annen side: Jeg har jo ikke gjort stort annet enn å ligge hjemme og være syk, så det er kanskje derfor?

    2. Søren at jeg glemte deg i går da 😀 hehe
      Jeg lurte 2 stk..men det var slettes ikke god den luringen..gikk selv å tørket tårer..hehe
      Men godt med reakjonene som kom også fra de som ble lurt 🙂
      Jeg ble tatt hevn på i går kveld..så rett før midnatt var det en luring som klarte det..men et sabla feigt triks 🙂 Aldri gått på en spøk noen gang før sent sent i går..

    3. Monica Tronsmoen: Hehehe….ja, hadde du forsøkt, så hadde jeg garantert gått på limpinnen 😉
      Du begynte nok å føle deg trygg da, når det nærmet seg midnatt 😉 Og der gikk du i garnet liksom 😉 Men, du får ta ny hevn til neste år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg