HAGEN I FARGER

Det aller beste med denne årstiden, er fargene. Det blomstrer, og man er ivrige på å rydde og ordne. Det er nå om våren jeg er ivrigst med hagestell. Akkurat passe temperatur, og akkurat passe fuktighet i jorden.

Det går dessverre ikke så fort med meg. Sånt type fysisk arbeid har jeg ikke så mye energi til, og jeg må ha mange pauser. Men gleden er stor når resultatene vises 😀 

Målet mitt er å ha det meste fint og ryddig innen 17. mai 🙂

 


Terrassegulvet skal vaskes og smøres, men inntil videre er det pyntet med avskårne tulipaner på bordet 🙂


Påbegynt økt i bedet nedenfor terrassen. Her skal også plantes litt nytt.


Snart ferdig med bedet. Og farger har kommet til 🙂


Stoltheten min, epletreet, står nå i blomst. Fantastisk nydelig, og jeg ser at eplehøsten blir rikholdig denne høsten også 🙂

 

#vår #luking #rydding #blomster #farger #sommer #epleblomster #epler

2 kommentarer
    1. monicen: Ja, nå tar det form…Veldig kjekt 🙂
      Velstelte bed skulle vi hatt hele tiden…men så vel er det nok ikke 😉

      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg