ETTERLYSNING

  • Mann ca 45 år  (pluss/minus 3-4 år)
  • Høy og slank  (ikke under 175, ikke over 195)
  • Kjekk å se på  (men ikke så kjekk at han tar glansen fra meg)
  • Sexy  (men ikke flørte med andre enn meg)
  • Ikke for travel  (for det går på bekostning av kvalitetstid med meg)
  • Ansvarsfull  (fordi jeg trenger en som kan passe på meg)
  • Ryddig  (uten å være pirkete)
  • Omsorgsfull (fordi jeg liker det myke)
  • Romantisk  (uten å være for søt)
  • God inntekt  (uten å være overarbeidet)
  • Fyldig lommebok  (men ikke gnien)
  • Spandabel  (i alle fall på meg)
  • Snill  (ikke dumsnill)
  • Kosete  (uten å kvele)
  • Barsk  (uten å gjøre seg til)
  • Flink både med data, huslige sysler, og litt mer mannfolk arbeid  (handymann)
  • Flink med bilmekking  (fordi jeg har en gammel bil)
  • Sjarmerende  (helt naturlig)
  • Morsom  (uten å være apekatt)
  • Utadvendt  (uten å ta helt over)
  • Glad  (fordi det er smittsomt)
  • Positiv  (fordi det er bedre enn negativ)
  • Oppmerksom  (for det er alle kvinners drøm)
  • Glad i å reise  (for det er jeg også)
  • Glad i å ta meg med på reise  (spandere altså)
  • Glad i å be meg med ut  (fordi jeg trenger å hales med)
  • Glad i å ha daglig kontakt med meg  (fordi ellers blir jeg så ensom)
  • Glad i foto og bilder  (fordi da får kanskje jeg også av og til være med på bilder)
  • Glad i sengekos  (gjerne litt kinky)
  • Glad i et lite glass vin eller lignende  (men ikke for å drikke seg full)
  • Ikke hunde elsker  (for jeg er redd for hunder, og er kattemenneske selv)

Kunne sikkert skrevet mye mer, men dette får holde for nå 😉 Drømmemannen  jo være der ute et sted, eller?????

 

 

 

 

#drømmemann #drømmeprins

18 kommentarer

Siste innlegg