TRØTT, TRØTTERE, TRØTTEST, ENDELIG HELG :D

Man skulle tro jeg hadde hatt en sykt travel og hektisk uke, med jobb, hjem unger og aktiviteter. Men sånn er det ikke.
Jeg har bare en uke uten særlig energi og overskudd. Sliten som fy. Har ikke jobb, men har jo hjem og unger. Det føles som at jeg har har stått på dobbelt hele uken, uten å ha hatt tid til å bli ferdig. Men jeg har jo ikke det. Jeg har trent 3 ganger denne uken. Og hver gang har jeg trent om morgenen, men opplevde at jeg var så sliten resten av dagen, at jeg ikke fikk noe ut av den likevel. Og i dag tenkte jeg at jeg skulle trene om ettermiddagen istedet. Men, det orket jeg jo ikke. For da var jeg trøtt av andre ting. Rett og slett en uke uten energi.

I går kveld var jeg i venninneforening. Og det var skikkelig koselig. Men jeg kjente at jeg ikke helt klarte å delta i samtalen, jeg følte meg ikke så sosial om man skal si det sånn. Men det var hyggelig fordi om jeg stort sett bare sa ja og ha 🙂 Alltid kjekt å møte venner igjen 🙂

Nå har helgen satt i gang. Og den blir sikkert like sløv. Jeg gleder meg til neste periode hvor jeg har i det minste bitte litt bedre form. For det er frustrerende å alltid føle seg for sliten til å gjøre noe fornuftig.

Ønsker alle sammen en herlig helg. Håper dere får gjort noe hyggelig sammen med de dere er glade i. Og at dere får ladet batteriene 🙂 

 

 

#helg #trøtt #venner #sliten

 

4 kommentarer
    1. Kjedelig når energien ikke er tilstede, jeg er DER innimellom. I dag der i mot blir det hagearbeide og det er terapi for meg, det får jeg energi av 🙂 Ha en riktig god helg og bare kos deg – du har lov til å gjøre mindre enn ingenting vet du 😀

    2. monicen: Tusen takk…kunne trenge det, for her er det ikke noe bedre enn det var i går :/ Men kommer seg kanskje utover dagen 🙂

      Klem <3

    3. Lene S.: Tusen takk 🙂 En uke uten energi gjør noe med humøret. Men jeg kjemper for å bevare det likevel 🙂 Hagearbeid gir meg ikke terapi, men i dag er været nydelig, så kanskje jeg skulle prøve å ta en halvtime utendørs 😉 Litt inspirerende når du sier du skal jobbe i hagen 😉
      Ha en god helg du også…kos deg masse i hagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg