TURPLANER

Med knirkete muskler og ledd, og en skikkelig tur lyst, så har jeg nå sittet og studert haugen med turbøker jeg har, for å se om jeg kanskje kunne gå en tur som er litt mer krevende enn den vanlige turen jeg pleier å gå rundt Stokkelandsvannet 🙂

Mine vonde muskler og ledd er ikke et resultat av hverken 17. mai eller tidligere hagearbeid. Det er en tilstand jeg dessverre lever med. Og hver morgen når jeg våkner, føler jeg meg som en 90 åring. Men det kommer seg litt etterhvert når dagen kommer. 

Har fått tak i en venninne, så nå skal vi gå på fjelltur. Valget mitt falt på Vedafjell 🙂 Derfra kan jeg se helt hjem, pluss mange andre steder 🙂

Gleder meg til tur i go’været 🙂

Skriver om turen senere 🙂

 

 

#Vedafjell #tur #fjelltur

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg