FERDIG TERRASSEGULV

Da kan vi endelig si at terrassegulvet er ferdig. Det tok sin tid..alt skal flyttes, så vaskes, så smøres med beis, så tørke, og så flyttes tilbake. Og midt oppi alt her, så bør det jo være tørt vær. Men nå fikk vi endelig tørt vær, og kunne sette i gang med jobben 🙂

Jeg og datteren min satte i gang på lørdag. Hun beiset de store flatene, og jeg beiset alle kantene og detaljene. Det tok noen timer. Men herlig nå når jobben er gjort 🙂 Nå kan vi nyte late godværsdager på terrassen, uten å få flis i foten 😉


Her har vi kommet et godt stykke på vei, og man ser tydelig forskjellen på gammelt og nytt.


Amalie i full gang med å rulle beis på gulvet.


Det ferdige resultatet




En liten fontene, kjøpt på Europris forrige sommer



Bord og stoler på plass.


Feiret det hele med en bakt potet 😉

Tusen takk til Amalie for en kjempeflott malejobb, og en fin blogg etterpå ♥ Det ble utrolig friskt og fint 🙂

 

#terrasse #beis #godvær #bakepotet


4 kommentarer
    1. Livet på Norges beste vestkant: Tusen takk 🙂 Ja, er så kjekt når noe ser nytt og friskt ut 🙂 Da er man ekstra fornøyd når man har jobbet litt for det 🙂
      Fargen heter Tjærebrun. Den ble akkurat passe gylden synes jeg 🙂
      Håper du hadde en fin kveld du også…Nå er det natten her 🙂 God natt 🙂

    2. Nå har du vel hatt en god natt etter prosjekt terrassegulv 🙂 Flink datter og flott farge på gulvet. Vi har koksgrått gulv, det må passe til vindskier og vinduskarmer, men det blir mye vasking 🙁 Gutta sparker fotball og går rett inn på gulvet med fotballsko på, det blir FOTSPOR, men jeg kan ikke be dem ta av seg fotballskoene i hagen heller, he he. Jeg skal snart på jobb t/r København, i går var jeg t/r Stockholm, men så har jeg fri til mandag, herlig 😀 Ha en fin og lang helg 😉

    3. Lene S.: Tusen takk 🙂 Ja, datteren min er flink, kan ikke klage på henne akkurat 🙂
      Her var lysegrått gulv da vi flyttet hit…og det passet overhodet ikke til husfargen. Så året etter vasket jeg bort det jeg kunne av den grå fargen, og malte ny gylden farge istedet 🙂 Det ble mer harmoni da 🙂

      Åh…fri til mandag ja. Det høres ikke feil ut. Du må kose deg masse. Og håper at godværet holder hele helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg