BRYLLUPSANTREKK

Sommer og ferietid. Og bryllups tid. Både kjente mennesker, og mindre kjente mennesker gifter seg. Noen havner i nyhetsbildet.

VG hadde to artikler om bryllyp i dag da jeg endelig hadde litt tid til å bla gjennom. Og jeg måtte flire litt. Jeg aner ikke hvem disse menneskene er. Men det som i alle fall var viktigst i artiklene, var hva de hadde på seg.

Helt personlig synes ikke jeg at det er så viktig, men velger å være glade på deres vegne.
Fyllmasse må man vel kalle dette 🙂  Men er jo glad det ikke bare er krig og elendighet i nyhetene, tross alt 😉

#bryllup #uniform #brudekjole #bryllupsantrekk #nyheter

6 kommentarer
    1. Enig med deg. Skikkelig fyllmasse det der. Hvem i all verden er interessert i å lese om sånt?
      Ha en flott dag!
      May.

    2. Ikke så viktig…men jeg må innrømme at kjøper jeg VG en Lørdag
      er det de små”uviktige”tingene jeg leser….orker ikke de store politiske
      sakene….men følger selvsagt med på nyhetene,og har jo viktige ting
      jeg “brenner”for….men deilig med litt “uviktig”innimellom..
      Fortsatt fin dag til deg 🙂

    3. Anonym: Helt sant, når jeg skummer gjennom nyhetene, så er det jo for å få med meg om det har skjedd noe nytt som jeg burde vite.
      Jeg leser Se og Hør på venteværelser 🙂

      Tusen takk, ønsker deg det samme May 🙂

    4. annebe: Ja, som lørdagskos er det jo helt greit. Jeg er ikke akkurat tilhenger av tungt politisk stoff jeg heller. Og åpner faktisk ikke avisene hver dag heller. Man kan jo faktisk bli litt lei seg av det 😉
      Men alt til sin tid. Heldigvis kan man selv bestemme hva man faktisk har lyst til å lese 🙂

      Ha en flott kveld 🙂

    5. Jeg er oppdatert, mamma abonnerer på Se og Hør, de arver jeg, gjør meg ikke noe å innrømme det, avisen leser jeg flittig hver dag 🙂 Jeg har mye dødtid i jobben, så noe må jeg jo gjøre, he he. Ellers kaller vi fyllmasse for agurknytt her i Tigerstaden 😀 Ha en fin dag, her skinner sola og jeg har fri :-)))

    6. Lene S.: Hehehe…ja, er jo greit å få med seg alle nyheter da, ikke bare de triste og skumle. Selv hender det at jeg leser Her og Nå. Men det er sjeldent. Var mye oftere før. Så jeg er ikke så veldig oppdatert på kjendisfronten lenger 😉
      Nå regner det her, jeg har vært i Bergen i noen dager, og det regnet der også. Men Sydenvarmen skal visst komme på onsdag, så jeg ser veldig frem til det.

      Ha en superfin uke…kos deg masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg