GODVÆR = LABER BLOGGING

Nå tror jeg at jeg begynner å bli rimelig bortskjemt. Så mye fint vær vi har hatt denne sommeren, så langt!

Først var det flere måneder med fint, men ikke spesielt varmt vær. Sol og litt vind stort sett, men i alle fall tørt.
GLEDE!

Og så begynte skoleferien, og en del aktiviteter. Jeg fortsatte med prosjekter utendørs, og prioriterte ikke så mye hverken PC, blogg eller facebook.


Et av mine utendørsprosjekt, palle salong 🙂

Så dro jeg til Bergen. Sammen med min mamma. Og der gikk tiden fort, vi koste oss i lånt leilighet. Tenkte å blogge litt om den turen ved en senere anledning.


Min mamma og meg på Bryggen i Bergen.

Så kom varmebølgen. Og jeg nyter solen og varmen. Jeg er ikke noen strandløve, og hater å sole meg…men nyyyyyter varmen og solen like fullt. Gjerne fra et skyggefullt sted 😀 Men i bunn og grunn, har jeg fortsatt å jobbe litt utendørs, før det ble for varmt, og på tide med siesta 🙂 


Tid for siesta.


Påfølgende senkveld.

Og nå, denne helgen, får jeg besøk…helt fra Trondheim 🙂 Og gjesten blir værende såpass mange dager at vi faktisk vil nå å gjøre ting og se oss omkring 😀 Og jeg gleder meg 🙂 Et brudd i de daglige rutinene, og ikke minst voksent selskap, det vil gjøre godt. Og gjesten, er en venninne 🙂

Og når hun reiser hjem igjen, kommer barna mine hjem fra ferie sammen med sin pappa. Og det gleder jeg meg også veldig til. Og ikke lenge etter det så er det ferietur sammen med dem.

Tror dette er en flottere sommer enn den forrige…Men, jeg lever jo i nuet, så alt kjekt som er nå, er jo flott, uansett 🙂

Det kommer litt forsinkede blogginnlegg etterhvert, når været kjølner og jeg ikke er fullt så opptatt.

Ha en flott sommer så lenge 🙂 

 

#sommer #sol #ferie #aktiviteter #bergen #pallesalong #temperatur #varme #glede 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg