LYKKE

Etter mange uker, har jeg endelig fått barna mine tilbake i heimen. De har vært lenge med faren sin, og i tillegg flere uker på ferie langt borte. Helt til USA. Og jeg har savnet dem så mye.

En ting er når de er hos faren sin. For han bor 4 minutters gange fra meg. Og da kan jeg egentlig møte dem når jeg vil, eller når de vil. Da går ukene likevel fort, og savnet blir ikke så intenst. Men når de er bortreist på ferie, blir avstanden så stor, og kontakten minimal. Men takk og lov for mobiltelefon, pc og internett. Da er det jo faktisk til å overleve. Det går faktisk an å sende små meldinger, eller i beste fall ta en samtale.

Å få barna hjem i går, føltes som fantastisk glede for meg. Det var så godt å se dem igjen, så godt å ha dem i hus. Og selv om jeg nok vil stresse litt mer nå når de er her, så er det jo en god type stress i det minste.


kveldskos på terrassen

Vi laget taco til lørdagskos, og satt på terrassen og spiste. Nærmere midnatt så jeg på temperaturmåleren at den viste 20,5 grader. Og da besluttet vi å lage milkshake 😀 Noe begge barna så ut til å sette stor pris på. Underveis hadde vi tilbragt flere timer med å se på bilder. Først mine bilder, fra Bergen, Stavanger og Prekestolen. Deretter deres bilder fra alle de flotte opplevelsene i Miami, Deerfield Beach, og Key West i Florida.

Nå ser vi frem til sånn ca. 6 uker her hos meg. 6 uker med hverdag, kos og aktiviteter, og en aldri så liten ferietur også.

Det kalles lykke!

♥ ♥ ♥

 

#barn #lykke #glede #ferie #terrasse #aktiviteter

6 kommentarer
    1. Så hyggelig, jeg elsker også når guttene mine kommer å skal spise hos oss, selv om det som du sier innebærer litt mer arbeid, så er det sååååå koselig <3
      Nyt dagene og klem fra meg 🙂

    2. Av praktiske grunner har ungene vært endel hos besteforeldre i sommer, men så var mine franske svigers her på ferie i 2 uker, da var de her hjemme 🙂 Nå er de atter igjen med besteforeldrene på hytta, men om ca 10 dager reiser vi ALLE sammen på lang ferie, DET ER LYKKE 😀 Om 3 år bor vi i et annet land, men da er ungene voksne nok til å studere og å klare seg selv når vi er på jobb :-))) Kos deg med deg og dine Eva og fortsatt god sommer 🙂

    3. Lene S.: Ferie og familietid er utrolig mye verdt. Så det unner jeg deg og dine virkelig <3

      Men altså, skal du emigrere rett og slett? Jo, enda et par år igjen. Men så spennende da 🙂 Og sikkert minst like spennende for ungene 🙂

      Kos deg med sommeren og ferien når den starter. Lykken er å være sammen med dem man er glad i <3

    4. Takk i like måte 🙂 Vi bodde jo i Paris til eldstemann skulle begynne på skolen, de er alle født i Paris og går på Den Franske Skolen her i Oslo. ‘Snart’ skal jo eldstemann begynne å studere og tvillingene over på videregående, da blir det flytting ‘hjem til Frankrike’ igjen 😀 Vi gleder oss alle sammen, karakterene fra Den Franske Skolen blir overført til skole/studier i Frankrike, så for dem er det bare glede, de er jo vant til disiplin, respekt og lange skoledager :- Piloten og jeg kan jo ha base hvor som helst, men det gjenstår litt planlegging, vi vil jo bo nærmest mulig hjemme der også 🙂 Vi gleder oss hele gjengen <3

    5. Lene S.: Høres veldig kjekt ut. Og så lenge dere har “røtter” der, så skjønner jeg det jo veldig godt 🙂 Så da har dere jo noe å se frem til de nærmeste årene 🙂

      Det er jo rett og slett LYKKE det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg