Muskelbetennelse

Da har jeg fått avklart hva smertene i hodet kommer av. Betennelse i musklene i nakke og skuldre. Det forklarer jo også feberen jeg har slitt med de siste par dagene. Men nå har jeg i alle fall en plan for hvordan jeg skal få det bort. Jeg kom nemlig på det at jeg har en Aloe Heat Lotion stående. Ikke så mye igjen i tuben, men jeg kjøpte den pga nettopp muskel smerter, som jeg har slitt mye med, spesielt i føttene.

Så jeg fant den frem, og smurte den i nakken og på skuldrene, masserte forsiktig, til jeg hadde fått det meste av kremen absorbert.

Da jeg kjøpte kremen, fikk jeg vite at dens egenskap bl.a. var å varme opp musklene hvis de var slitne eller man hadde litt strekk. Men at den også hadde en egenskap av at hvis det var en infeksjon, så ville den virke kjølende. Man merker det når man tar den på. Får man en varm følelse når den har blitt påført, er det stive muskler det handler om. Og får man en kald følelse, er det en infeksjon.

Da jeg smurte på, fikk jeg en iskald følelse. Det ble så intenst kaldt, at jeg forsto det var ille. Og jeg har smurt på jevnlig flere ganger i løpet av dagen. Det lindrer, samtidig som det også heler. Så jeg er overlykkelig for at jeg kom på den tuben der. Føler jeg jevnt over bedre nå. Hodepinen er der, men den er til å leve med…og ikke så enormt intens lenger.

Jeg takker veldig for gode oppfinnelser 🙂

 

#muskler #smerter #betennelse #muskelbetennelse #aloe 

6 kommentarer
    1. Andrea Ramstad Aatlo: Tusen takk for det…Føler meg bedre nå…Aloe krem, omtanke og hyggelige meldinger har hjulpet veldig 🙂

    2. Victoria Wisløff: Tusen takk for det…det gjorde jeg faktisk….puttet i meg en kraftig dose smertestillende, og gikk på konsert 🙂

      Ha en herlig søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg