SOL, SOL KOM IGJEN, SOLEN ER MIN BESTE VENN

I dag hadde jeg faktisk planlagt å sole meg. Noe som hadde passet godt i går, hvis jeg hadde hatt tid. Men det hadde jeg ikke.

I dag derimot, har jeg god tid. Men hvor er solen????

Fint vær likevel, og det har vært utrolig fantastisk med denne solrike sommeren. Mulig jeg har blitt litt bortskjemt?

Uansett…i dag, trøtt og slapp, orker ikke noe. Mye jeg burde gjort. Men det må bare vente. Når jeg har sånne dager, så nytter det rett og slett ikke. Jammen godt jeg er hjemme, og ikke trenger å ringe inn en sykemelding noe sted. I dag passer det best å gjøre svært lite. Da hadde solen vært en god ledsager. Men, den glimrer med sitt fravær 😉

Jeg får heller hvile innimellom å jobbe litt med bilder, og blogge litt. Det går greit, er ikke noe tidspress, og svært få forventninger.

Håper på en bedre dag i morgen 🙂

 

 

 

#sol #trøtt #slapp

 

4 kommentarer
    1. Selv om været er ok her nå ,skulle jeg gjerne hatt noen skikkelige sol og sommerdager
      igjen jeg også…Ha en fin kveld…så får vi håpe formen er på “topp” i morra <3

    2. Litt “av-og-på-vær” om dagen. Sol og så kraftig regn med lyn og torden. Vi får nyte solgløttene vi får og nyte sommerinnspurten. Håper du har en strålende onsdag.

    3. outofoffice: Ja, nå går vi mot høst, det er liten tvil om det. Og soldagene nytes med stor iver fra min side i alle fall. I dag har jeg faktisk fått litt sol på kroppen, innimellom skyene 🙂

      Ha en flott onsdag du også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg