KONTRASTER

I går var en sånn deilig dag. 25 grader og terrassevær. Solen skinte, og jeg fikk solt meg. Insektene levde sitt yrende liv, og jeg hadde moren min på besøk, og vi spiste en god middag på terrassen.


Fikk besøk av denne lille krabaten, som ikke hadde ro til å sitte stille. Men sjarmerende var den 🙂

I dag er det stikk motsatt. Vel…det har vært 22 grader, men overskyet, og mye vind. Og har vinden økt på i styrke, og stormvarsel er sendt ut. Og stormen heter visst Lena.
Jeg og ungene har vært ute og sikret løse gjenstander som terrassebord og stoler. Så krysser vi fingrene og håper på det beste 🙂


Regn og vind ute, lys og varmt inne. I kveld er tiden for innekos 🙂 

 

 

#vær #uvær #storm #innekos #terrasse #insekter #sol

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg