PROSJEKTER SOM VENTER

Helsa mi er bare helt på bånn for tiden. Feberen har kommet tilbake, av og på. Og energinivået er bare fullstendig i kjelleren. Jeg eier ikke overskudd, og føler at jeg holder meg oppreist av pur viljestyrke. Det er slitsomt det i seg selv.

Men så er det jo sånn da, at når man har eiendom, så er det alltid noe som må gjøres. Og her er det mye som venter på å bli i orden. Her en liten bildepresentasjon over ting jeg har planer om å gjøre selv…Men…..


Jeg har en haug med stein, som har ligget her i et år nå, og venter på å få sin hederlige plass i en del av hagen….men…..


…..Så har jeg begynt å legge stein på naboens eiendom istedet 😛 Men det var jo litt av ideen da. Steinene nærmest er min eiendom. Og siden jeg hadde litt sand på naboens eiendom (min sand, mine steiner), så begynte jeg der. Så den fine plattingen jeg har planer om på min side av huset, får vente til bedre tider.


En stor trampoline har stått ubrukt hele sommeren. Tipper barna er litt store nå til den slags aktivitet. Så den skal demonteres, og legges under terrassen….men…..


….. For at noe skal kunne lagres under terrassen, må det ryddes, noe som er en møkkajobb!


Og bare for å gjøre rotet helt komplett, så ble stoppekranen byttet for mange år siden. Men har noen gravd igjen etterpå? Nei, ser ikke ut som at det skjer automatisk gitt. Så det må også gjøres, og det SKAL gjøres innen vinteren er tilbake, for det er oppå her at trampolinen skal få lov til å hvile.


Helt til slutt, som kronen på verket, skal jeg smake på eplene mine, og kanskje håpe at de er modne. 


Ved nærmere ettertanke….Jeg tror jeg begynner med eplet jeg ♥

 

 

#hage #prosjekter #trampoline #terrasse #epler #jobb #belegningsstein

4 kommentarer
    1. ..hehe ..(ler ikke av at du er i dårlig form altså ) men av at du starter med det eplet…det hadde jeg også gjort ..)..og de epla ser veldig gode ut…alt som burde vært gjort snakker vi ikke så mye om…God helg og klem 🙂

    2. annebe: Hehe…om vi ikke har litt humor, så kommer vi ikke langt her i verden 😉
      Og eplet, som jeg akkurat har smakt på, smakte nam nam altså. Et par dager til, og innhøstingen er i full gang 🙂 Tidlig modne i år, sikkert pga alt det flotte været.
      Tipper det blir eplekake i kveld jeg 😀
      Ha en kjempefin helg du også 🙂

      Klem 🙂

    3. Jøss, du har litt å ta deg til utenfor, gitt. Jeg har vel stilt meg i den posisjon at jeg virkelig slipper å tenke på uteområdet 😉 Men jeg beundrer deg at du får gjort noe rundt deg, selv om helsen skranter og energinivået er under gulvet! Det er imponerende! Og ja – elpene ser virkelig gode ut – nyt dem! <3

    4. monicen: Ja, her nytter det ikke å være lat hvis det kommer innom en halvtimes energi 😉 Så de få gangene det skjer, så får jeg jo gjort litt 🙂

      Og eplene….Mmmmmm 😀 Gleder meg til å bake og lage med dem…For ikke å snakke om å spise dem 🙂

      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg