MAN BLIR ALDRI ARBEIDSLØS I EGET HJEM

Tryggeste jobben man kan ha, er å være både husmor og husfar i eget hjem. Arbeidsoppgavene står i kø, de tar aldri slutt.
Jeg har jo hånd om begge rollene i mitt hjem, og det er jammen ikke enkelt når man slett ikke har helse til det. Men, jobben hoper seg bare opp om man ikke får unna litt i ny og ne. Jammen godt jeg har barn som også kan gjøre noe. Og det redder meg i dag, når jeg skal flytte ved.


Vinteren nærmer seg, og forberedelsene har startet 🙂

 

#ved #vinter #favn #jobb #hus #hjem #husmor
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg