MENN OG BLOGG

Jeg sitter her med lett feber og sløver foran PC’en. I det siste har jeg begynt å kikke på blogger skrevet av menn over 40. Først prøvde jeg blog shout listen. Og fant ut at det er ikke så ofte menn over 40 bruker blog shout. Så jeg pløyet meg fort gjennom den listen i dag, da det kun var et par oppdateringer siden forrige gang jeg kikket der.

Så kikket jeg på topp listen. Der er det litt mer variasjon av bloggere. Og temaene er allsidige, og er stort sett ganske kjemisk fri for interiør og klær. Noe som vel er ganske naturlig. Men det finnes nok noen. Jeg gikk jo ikke gjennom hele lista.

Det jeg fant mest om i mitt tilfeldige utvalg, var politikk, tur i skog og fjell, flotte bilder, film og spill, og sport. Dette er jo tema som ikke fenger meg spesielt mye, enkelte av disse. Tur og sånt liker jeg å lese om, og fine bilder liker jeg å kikke på. Så noe har jeg jo til felles med noen av de mannlige bloggerne over 40. Men uansett gøy å besøke dem også. Det er litt forfriskende og lese menn sine tanker om mangt og meget. De har ofte en annen tenkemåte enn oss kvinner.

Jeg er sikker på at menn kan ha en ganske vid horisont av ting å blogge om. Og mange menn er jo faktisk interessert i klær også. Og det å lese om menns familiehverdag er også gøy. Jeg tror at det kan sette ting litt i perspektiv for de kvinnelige leserne.

Jeg synes det er kjekt at både kvinner og menn blogger. Det skaper sånn fin harmoni, og kanskje kan man lære litt av det også?

Så kjære alle menn over 40, fortsett å blogge. Og til dere menn som ikke allerede blogger, hvorfor ikke begynne nå?

Jeg liker å lese 🙂


Bildet er googlet

 

 

#menn #blogg #interesser #tema #lesere

 

 

2 kommentarer
    1. Enig, artig med litt variasjon og annen vinkling på ting, men jeg leser svært få blogger av menn :)…jeg orker nemlig ikke å lese slike “lange debatt blogger ” men de som er litt korte og “lette” leser jeg gjerne..Sov godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg