GODE STRØMPER TIL VINTEREN

Jeg er en ytterst frysen person. Spesielt i den kalde årstiden. Jeg elsker sommer, sol og varme. Det er helt perfekt for meg.

Så når den kalde årstiden nærmer seg, sitter jeg på gode høstdager på terrassen min og koser meg med litt eplekake og et strikketøy.

I går ble jeg ferdig med et par strømper jeg begynte på for en uke siden. Jeg pleier å strikke strømper mye raskere, men denne uka her har jeg bare ikke orket noen ting. Så i går da jeg satt på terrassen min, lørdag, nydelig vær, og med min mor på besøk, så vanket det eplekake og endelig ferdige strømper 🙂

Jeg kjøpte garnet til strømpene for i alle fall et år siden. Og garnet er tysk og heter Supersocke fra fabrikanten Online. Garnet inneholder Aloe Vera og Jojoba olje. Det var derfor jeg kjøpte det. Jeg går ofte barføtt oppi sånn type strømper, og synes derfor at dette kunne være en ide til mine tørre og sprukne føtter 😉

Nå er jeg klar til kulden ankommer 🙂

#strikk #strømper #ull #strikketøy #høst #eplekake 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg