LITT LUKSUS I HVERDAGEN

I dag har jeg vært på handel. Jeg med min slanke bankkonto og superslanke lommebok 😛

Men, det var en nødvendig handel. Og andre ting har jeg måttet forsake for å kunne få til dette.

Behovet var nemlig stort for en ny dusj. Både dusjkabinettet og blandebatteriet er lekk på den gamle. Og det medfører både ubehag og merarbeid hver eneste gang man skal i dusjen, eller er på badet. Og problemet har blitt større og større for hver måned som har gått den siste tiden. Nå turte jeg ikke vente lenger.

Så i dag fikk jeg hjelp til å være med å hente et nytt dusjkabinett, som skal monteres på badet mitt innen helgen. Massasjedusj av alle ting på denne jord. Så her blir det luksus, for en gangs skyld 😉 Og det kan passe bra det, for meg som sliter vanvittig med stive muskler i rygg, nakke og skuldre. Får ta det som en test og se om det hjelper, om det overhodet har noen effekt 🙂

Så nå ser jeg frem mot helgen, av mer enn en grunn 😉

 

 

#dusj #dusjkabinett #bad #massasje

 

4 kommentarer
    1. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, gleder meg veldig til det. Jammen godt ikke ungene er her enda, for ellers skulle det nok bli litt krangel om å få lov til å dusje først 😉
      Klemmer tilbake <3

    2. Massasjedusj er herlig, gled deg, fordi du fortjener det 😉 Vi har to bad, det ene med badekar, der ligger jeg med en bok og et glass vin. Nåde den som forstyrrer i løpet av den timen, he he. Ha en fin dag Eva med klem fra meg <3

    3. Lene S.: Tusen takk 🙂 Badekar har jeg ikke, og er usikker på om jeg hadde brukt det så mye om jeg hadde hatt det. Men har savnet det noen ganger, hvor jeg vet det ville være god medisin 😉

      Ha en superduper dag du også, den er godt i gang allerede 🙂
      Klemmer stort tilbake til deg Lene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg