PUS

Pus er en bedagelig type, som bor sammen med meg, og har bodd med meg i flere år nå.

Pus er veldig kosen, men kan også si fra når kosestunden er slutt.

Pus liker å ha kontakt. Så om jeg sitter i stua, og Pus tilsynelatende ligger i sofaen og sover, våkner han raskt til hvis jeg tar en tur på kjøkkenet. Det er ikke alltid at Pus håper på noe godt på kjøkkenet. Oftest så er det kun for selskapets del. Hvis jeg lager middag, finner Pus det mest strategiske punktet på gulvet til å legge seg ned og sove videre. Og da må jeg selvsagt være veldig bevisst på dette, for ellers vil det gå galt, for Pus altså. Og helt klart, så passer det dårlig for meg at en katt ligger og sover der hvor jeg er travelt opptatt med å gå og stå. Og om jeg er så freidig at jeg står helt stille en lang stund, kommer Pus og krøller seg godt rundt føttene mine, for der er det varmt og godt.

Pus pleier også å følge med meg på badet. Og der ligger han og sover på gulvet foran døren, til jeg kommer ut igjen.

Og med både Pus og unger i huset, er harmonien fullkommen. En herlig familie har jeg, og lykken og gleden er perfekt når vi alle er samlet ♥

Men Pus vet å kose seg andre steder også. Som her, oppå eskene til den nye dusjen som skal monteres i morgen 🙂 Snakk om å være bedagelig anlagt! 🙂


Pus liker esker, og de passet veldig fint til å ta seg en liten ettermiddagshvil på 🙂


Isoporen oppi esken var også veldig lun og god. Perfekt for en liten Pus 😉


Det må ha tatt veldig på å åpne disse eskene, for Pus har i all fall lagt seg rett ut, på rygg, totalt utslitt 😉

 

#pus #katt #esker #sove #søvn #bedagelig

6 kommentarer
    1. Veldig fin den pusen, ser litt sliten ut på siste bildet ja..hehe..
      Så håper jeg dusjen kommer på plass uten alt for mye plunder…Ha en fortsatt fin kveld..nå skal jeg se litt på tv…Klem<3

    2. annebe: Tusen takk for det 🙂 Ja, det spørs om ikke Pus er sympatisliten, sliten som sin matmor 😉

      Jeg ser på Netflix jeg. Hawaii Five-0 akkurat i øyeblikket. Tar igjen det jeg har tapt på å ikke se på TV på mange år 😉
      Ha en fortsatt fin kveld videre 🙂 Klem <3

    3. tone: Ja, jeg tror vi har vært heldige med det familiemedlemmet 🙂 Var jo kjærlighet ved første blikk 😀 Så tusen takk for at det var vi som fikk lov til å adoptere Pus <3

      Klemmer tilbake, og inviterer snart på familiegjensyn 🙂

    4. Nydelig pus du/dere har og så laidback 😀 Tenk om vi kunne være fornøyde med en eske å kose oss i og med, he he. Ha en kos kveld med Pus og eskene 😀 Forresten, eskene er vel ute av huset i dag og du står i den nye dusjen, tipper at Pus ikke følger deg inn i den 😉 Klem fra meg <3

    5. Lene S.: Tusen takk 🙂 Ja, den er en flott og kjærlig pus 🙂

      Eskene er ute av huset ja, men dusjen er ikke helt klar enda. Mulig jeg må vente til i morgen med å få prøvd. Gleder meg som en liten unge 😉 Og så lenge det kun er meg og pus hjemme, så får jeg nok ha dusjen i fred ja 😀

      Ha en flott kveld Lene 🙂
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg