BADET HAR FÅTT EN LITEN OPPGRADERING

Det tok et par dager, og enda er det ikke helt klart. Jeg har endelig fått den nye dusjen på plass.
Og fått kastet ut den gamle rustne dusjen med flere lekkasjer.

For en følelse. Det er gøy å gå inn på badet og kikke. Det ser så rent og moderne ut nå ♥

Jeg har ikke prøvd den enda. Gleder meg jo til det. Men i dag har jeg en sånn totalt utslitt dag. Og så måtte jeg jo gjøre noe likevel. Og resultatet er at jeg ikke orker å stå oppreist for lenge nå.
Så dusjen får jeg prøve i morgen tidlig. 

En liten ting fungerte ikke på den nye dusjen, så det må foretas noen grep og en ny del. Så derfor er ikke takdusjen på plass og i bruk. Men det går helt bra, for hånddusjen fungerer jo utmerket, og det er jo det jeg er vant til. Gleder meg til å prøve massasjen også 🙂


Den gamle dusjen i all sin prakt. Rusten og fæl, og med flere lekkasjer som medførte omfattende vask av gulvet etter hver dusj nå på slutten.


Litt av et puslespill for mine medhjelpere som skulle montere den nye dusjen.


Ferdig montert, men ikke koblet til, satt på plass og testet.


Endelig er dusjen koblet til og satt på plass. Men uten takdusjen, som ikke var helt tett, og dermed forårsaket mye søl 😉 Men, dusjen er fullt brukbar frem til alt er ordnet.

Men som sagt, får prøve den i morgen. Nå er jeg snart klar for senga. Det har vært en alt for tøff dag. 

Ønsker alle sammen en riktig god helg ♥

 

#baderom #bad #dusj #dusjkabinett #massasje

10 kommentarer
    1. Så fint det ble, håper du får den helt i orden og kan kose deg :)…tar på å ordne sånt, håper du får en god natts søvn…Klem<3

    2. Liv Judit: Kan virkelig anbefale det. Da jeg fikk prøve den selv, angret jeg på at jeg ikke hadde gjort det for lenge siden 😉

    3. annebe: Ja, jeg ble virkelig fornøyd med den. Og da jeg endelig i går fikk prøve den, så må jeg bare si at jeg ikke angrer. Det var fantastisk herlig 🙂

      Ønsker deg en nydelig søndag. Her skinner solen akkurat nå 🙂
      Klem <3

    4. Har du endelig fått deg en dusj, det var nødvendig tenker jeg 😀 Du står vel for det meste i dusjen du nå, he he, og det er vel fortjent 😉 Her bøtter regnet ned, så i dag blir det innetrening. Ønsker deg en fin søndag og en fin uke, jeg skal jobbe 5 dager i strekk, men snakkes til helga igjen 😉 Klem fra meg <3

    5. Lene S.: Ja, dusjen er nå velprøvd…Og sto absolutt til forventningene.
      I dag har jeg ikke trent, men fått ryddet litt…er jo trening det også 🙂

      Håper du har hatt en flott søndag, og ønsker deg en god jobbuke 🙂

      Klemmer godt tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg