KOS PÅ EN TORSDAG: RUDI’S SMOOTHIE

I dag har jeg vært en liten tur på det nye kjøpesenteret i byen, sammen med datteren min. Bystasjonen. Vi skulle egentlig bare kjøpe en gave. Men, på senteret ligger en liten plass som rett og slett er alt for fristende til at man bare kan gå rett forbi 😉 Nemlig en smoothie kafé. Rudi’s Smoothie.


Bildet er funnet på Rudi’s Smoothie’s side på Facebook.

Det er andre gangen vi er innom her. Og denne gangen prøvde jeg en annen smoothie enn den jeg hadde forrige gang.

I tillegg til smoothier har de også kalde og varme juicer, is og kaffesorter.

Og plassen er fristende for ungdommen, siden de har kule stoler å by på og et hippt konsept.
Ganske innbydende faktisk 🙂 Jeg prøvde disse eggstolene for første gang i dag, og må innrømme at det fristet godt å bare lene seg tilbake, lukke øynene og sove litt. Men jeg gjorde ikke det.

Istedet drakk jeg opp smoothien min, og hadde veldig lyst å slikke pappkruset på innsiden før jeg satte det fra meg. Det smaker bare så alt for godt 🙂

I dag hadde jeg en smoothie som på menyen heter Rasstastic. Den inneholder banan, bringebær, tranebær og youghurt. En veldig god kombinasjon som jeg gjerne prøver igjen.

Og jada…kommer helt sikkert til å gå dit igjen ♥

PS: Dette er ikke et sponset innlegg!

 

#smoothie #rudissmoothie #frukt #bær #juice #kaffe #sunn

8 kommentarer
    1. Torsdag er en minst like bra dag å kose seg på som alle andre dager…:)…og det så ut som du var veldig fornøyd der du satt inni eggestolen der, og smoothie nam..da kan en jo være sunn på kafè også…har ikke sett noen slike konsept her i nærheten, men det er vel sikkert i Oslo tenker jeg …Klem<3

    2. annebe: Ja, torsdagen er en kjempefin dag å kose seg på 🙂 Da er det snart helg, men fortsatt midt i uka 😉
      Og det å være sunn på kafé er ikke dumt. Man kan liksom unne seg den gode drikken, med god samvittighet. For min del var det lunsjen 😉 En sunn, frisk, søt og god lunsj 🙂
      Jeg har heller ikke sett dette stedet noen plass. Men er nok ikke ukjent. For det er mange kjøpesentre i området her. Både i Sandnes og Stavanger. Og jeg er ikke lokalkjent på alle de. Men veldig fornøyd med det konseptet. Absolutt å anbefale 🙂
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg