FILMETTERMIDDAG

I dag spiste vi tidlig middag. Rester etter i går, hvor jeg da hadde bestilt kinesisk take away. Det er ganske rimelig, og så holder det til to middager i grunnen. 

Og nå etter middag, har jeg og datteren min, Amalie, sett på film. Vi har sett Madagaskar 3.

En artig film. Hvor jeg hele tiden sitter og ser fascinert, mens jeg tenker hvor flott og levende det er med animert film nå til dags. Alt er mulig 🙂

Det er nesten litt vemodig nå når barna har blitt så store, at man nesten aldri vurderer å se sånn type filmer lenger. Men et hyggelig gjensyn en gang i blant er jo ikke feil.

Det har vært en herlig ettermiddag, og godt å ta det med ro i dag. Har hatt en aktiv helg, og i dag fikk jeg kjenne det i kroppen. Og da er hvile den beste medisin 🙂

Blir nok mer film på meg utover kvelden tenker jeg. Eller serie. Er i modus for det i dag 🙂

 

#film #dvd #kino #madagaskar #madagaskar3 #animert #dyr #sirkus

6 kommentarer
    1. Greit å ha igjen fra dagen før, og slippe å lage middag av og til 🙂 Mange gøyale animasjonsfilmer..Her blir det 71 grader nord etterpå 🙂
      Fint du hviler deg i dag og henter igjen litt krefter..så får jeg håpe energien din kommer seg litt etter litt. Jeg er litt sånn “midt på treet” om dagen :)Kos deg med film eller hva det blir til<3

    2. annebe: Ja, noen ganger er det luksus å slippe å lage middag. Restemat er veldig greit på den måten 🙂

      Jeg har hatt fin energi i 4-5 dager nå, men så dalte det i dag. Så i dag er jeg bare der at jeg ikke orker noen ting. Men det går jo opp og ned dette her, så er i grunnen greit at jeg ikke har noen særlige planer denne uken. Skal bruke den til å hvile så mye som mulig 🙂

      71 grader nord har jeg vel sett enkelt episoder av for lenge siden. Det er jo et koselig mandagsprogram. Grei underholdning, og kjekt å engasjere seg litt i 🙂 Kos deg masse 🙂
      Klem <3

    3. Jeg elsker animerte filmer. Drar med meg jenten mine (17 og 20 år) når det er kino. Så står jeg der da med mine på rund 180 cm sammen med de andre mødrene med barn i knehøyde, ha, ha… Låner også på biblioteket av og til. Er veldig fasinert av mange filmene som blir laget, og skal få med meg Bokstrollene har jeg tenkt :).

    4. BforB: Ja, det er noe helt eget med animerte filmer. Ikke min favoritt, men vil absolutt savne det om det skulle bli helt stopp 😉 Og datteren min er 13, og gleder seg til neste Madagaskar film, som kommer om noen år 😉 Hun mener at hun skal se den selv om hun har blitt veldig stor da 🙂 Så sånn sett så er det jo ikke noen aldersgrense på animerte filmer. Det er jo bare kos og hygge, og fargesprakende eventyr 😀 Så fortsett med det, gå på kino og kos dere masse <3

    5. Animerte filmer er nok ikke så populært her, har ikke sett noen liggende å slenge 🙂 Her er det VM i sjakk som gjelder om dagen. Vi er på jobb, men ungene får se sjakk på skolen – og i går var det visst lenge igjen av partiet når de kom hjem 😉 Når jeg kom hjem ved midnatt da hadde mannen min og ungene sittet og analysert dagens parti, heldigvis sov alle når jeg kom, he he. Håper formen din er bedre enn i går 😀 Klemmer på vei fra meg <3<3

    6. Lene S.: Ja, det er jo hver sin interesse. Og godt er jo det 🙂
      Formen min svinger, men har vært rimelig ok de siste par dagene. Men akkurat nå kjenner jeg at senga roper på meg, og klokka er ikke 19 engang 😉 Gleder meg til leggetid.

      Ha en fin kveld du og dine 🙂
      Klemmer tilbake <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg