DRONE OVER SANDNES

På facebook var det en av mine venner som en av dagene denne uken, hadde lagt ut en youtube video som viste byen min sett fra luften.

Dette syntes jeg var så utrolig stilig, at jeg besluttet å dele den med dere som følger bloggen min 🙂

Jeg fant ut da jeg så videoen, at deler av den må ha vært laget når jeg var rett i nærheten av kameraet. Så det var ikke mye om at jeg også hadde vært med på videoen 😉 Men i det hele, så vises mest bylandskap, og ikke så mye mennesker 🙂

Dette er dagens byreklame fra min side 😉 Ha en flott lørdagskveld 🙂

4 kommentarer
    1. Så artig å se, ser veldig vakkert ut der..også var det en nydelig mellodi til videoen også…Ja tenk om jeg hadde sett deg nedi en av gatene der..
      Klem og fortsatt god helg <3

    2. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, var litt uvant å se byen fra den vinkelen. Deler av min bydel var også med, men ikke huset mitt.

      Ha en fortsatt god helg du også, nyt søndagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg