FORENINGSKVELD M/STRIKKEPROSJEKT

I kveld skal jeg i forening sammen med 4 venninner ♥

Vi har holdt sammen i mange, mange år nå, og har opplevd mye kjekt sammen i løpet av disse årene. Vi har vært på turer sammen, både i inn- og utland. Og vi har gjort hobbyprosjekter sammen.

Men alt det er lenge siden. Helt til hun som skal arrangere kveldens forening lurte på om vi ikke skulle lage noe denne gangen?

Hun hadde to forslag: Korkreinsdyr, eller Kari Traa lue.

Jeg stemte for lua. Julepynt har jeg alt for mye av, og bruker ikke 1/4 av det engang.

Så i dag har jeg vært og kjøpt garn. Planen var å strikke en fargerik variant, ala disse her:

Bildet er googlet.

Men jeg klarte ikke å bestemme meg for farge, og så plutselig så jeg en veldig dyp lilla, og endte opp med den:

Er dessverre ikke så god fargegjengivelse, men det er veldig mørk lilla, nesten sort.

Så håper jeg at jeg blir ferdig i kveld, og kan pryde meg med ny lue om været skulle være litt kaldt i morgen 🙂

 

#KariTraa #garn #strikk #farger #venninner #venner #forening #håndarbeid

 

5 kommentarer
    1. Stilige luer, blir nok fin i det garnet du kjøpte..men ferdig på en kveld..da er du effektiv i såfall 🙂
      Håper dere har en trivelig kveld sammen 🙂 Klem<3

    2. annebe: Tusen takk for det 🙂 Joda, kan godt hende man blir ferdige på en kveld…kommer an på litt forskjellige ting, garntykkelse, mønster og sånt. Rett og slett hvor komplisert det kan være 😉

      Ha en flott kveld du også 🙂

    3. Det er så koselig med sånne vennindekvelder 🙂 Jeg er med i en vinklubb og vi møtes en fredag i mnd og spiser mat, drikker litt vin og koser oss 🙂
      Den lua der blir fin når du får den ferdig 🙂
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg