LILLA LUE, SNART FERDIG…

Ble ikke ferdig med lua i går. Og valgte en annen lue enn Kari Traa varianten. 

Men det gjenstår ikke mye, så er den snart ferdig, og klar til bruk 🙂

Min venninne hadde flere luemønster å by på…så det ble nesten valgets kvaler, men denne, som er grå på bildet, likte jeg godt. Og passet til det garnet jeg hadde med meg 🙂 Men har funnet et par andre luer jeg også har lyst å strikke, så her er det bare til å sette i gang 😉

 

 

#strikke #garn #håndarbeid #farger #luer #design 

4 kommentarer
    1. Du har kommet så langt ja, da har du vært flink :)…ser ut til å bli fin, men den klør vel ikke håper jeg ..:)
      Da får du kose deg med strikking i kveld da 🙂 Klem<3

    2. annebe: Ja, det går fort når man bare kommer i gang. Og nei, den klør ikke. Det er alpakka ull, og den klør ikke som lammeull kan gjøre 🙂

      I kveld blir det ikke særlig mye strikking. Jeg er totalt utkjørt, så selv om klokken bare er 20.30, så skal jeg finne senga og legge meg. Det er konsekvensen av et par sosiale timer for meg 😉 I morgen skal jeg på julehandel med moren min igjen. Så blir nok ganske rolig fredag for min del 😉
      Ha en koselig kveld du også…Klem <3

    3. tujanka: Takk 🙂
      Man har hver sine talenter. Jeg er 110% sikker på at du kan flere ting jeg ikke kan 😉 Jeg har strikket siden jeg var 14, så dette går av seg selv for meg 🙂 En kjekk, og faktisk ganske terapeutisk hobby 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg