FLERE KJENDISER PÅ BYEN

Det er i grunnen sjelden jeg går ut på nattelivet. Men nå i det siste har det blitt litt konsentrert. Og jeg har vært ute i forskjellige anledninger. Og de få gangene jeg går ut, har jeg faktisk fått med meg å bivåne litt kjendistilværelse. Forrige gang jeg var ute, var det Frank fra Farmen som var på samme utested som meg.

I går var jeg ute igjen. Denne gangen dro jeg til Stavanger med den samme venninnen som forrige utelivskveld. Det var veldig hyggelig, og vi møtte kjente, og ble kjent med nye.

Etter å ha ruslet rundt i lokalet, litt sent på kvelden, fikk vi se et ansikt jeg dro kjensel på, uten å egentlig vite hvem det var. Men de jeg var med, visste hvem det var. Så i dag googlet jeg litt, for å finne ut hvilken kjendis vi her snakket om. Og da fant jeg at han heter Leo Ajkic.

Datteren min visste med en gang hvem han var da jeg fortalte hvem jeg hadde sett. Men jeg må innrømme at kjendisverdenen har jeg virkelig falt helt ut av. Har ikke kontroll der lenger altså 😛

Men, det var likevel artig å se han. Han var ikke like omsvermet som Farmen Frank, men definitivt veldig mye kjekkere å se på i mine øyne i alle fall 😀

 

#kjendis #bergen #TV #uteliv #utested #stavanger 

 

9 kommentarer
    1. Koselig med noen turer ut da , så får du helle hvile litt ekstra i dag 🙂
      Jeg vet godt hvem han Leo er, har sett ham i mange program…Og ville helt klart myyye heller svermet rundt ham enn Farmen Frank …hehe..
      Kos deg i kveld og ha ei fin kommende uke 🙂 Klem<3

    2. Heisann Eva 🙂 Det ble en vellykket kveld skjønner jeg, SÅ bra 😀 Leo har vært ombord hos oss mange ganger. Jeg synes ikke han er spes kjekk på nært hold, he he, men han er utrolig gentleman, det skal han ha 😉 Frank har jeg ikke sett noe til, det kan være like greit :-))) Ha en fin mandag, jeg er trøtt, kom fra jobb ved midnatt i går, var oppe tidlig og serverte guttene frokost før de dro på skolen – piloten er og trener, så nå kan jeg ta meg en høneblund 😀 Klemmer til deg fra meg <3<3

    3. Glemte å skrive at den eneste mannen som noen gang har kalt oss jentene ombord: BABY er Leo, ha ha, men det er bare søtt, han er lksom bare typen til det 😀 Fikk meg en god høneblund og nå er middagen klar 😀 Klem <3

    4. annebe: Ja, er kjekt med en tur ut i ny og ne 😉 Bare det ikke tar helt over 😉

      Jeg er lite kjent med dagens kjendiser. Jeg ser sjelden på TV…men vet at jeg har sett Leo i Senkveld en gang. Visste ikke da heller hvem han var 😛 Og ja, er jo veldig enig med deg…skal man velge, så blir det Leo veldig langt foran Frank 😉 Hehehe…Men jeg tror faktisk jeg står over begge to sånn egentlig 😉

      Håper du har en fin kveld. Jeg er litt utgått for øyeblikket, så tar det helt med ro 🙂
      Fin uke til deg også 🙂 Klem <3

    5. Lene S.: Ja, vellykket kveld ble det såvisst. Overraskende nok. Og jeg har ikke enda nevnt hva anledningen var 😉 Men det holder jeg for meg selv litt til 😉

      Leo var kjekk nok han…og ung også. Men jeg studerte han ikke så enormt må jeg innrømme.
      Kan tenke meg at han er typen til å kalle noen Baby ja. Alle utlendinger gjør det…har jeg inntrykk av. Og selv om han er godt innbarket i norsk, så ligger det vel en liten utlending og lurer likevel 😉 Men jo, det er jo søtt…passer inn fra enkelte 🙂

      Kos deg videre i kveld 🙂 Klemmer tilbake til deg, fra meg <3 <3

    6. Hei igjen Eva 🙂 Hold på hemmelightene dine du, det er lurt, du er jo ikke akkurat anonym med egen blogg, ‘alle kan lese’ 😀 Jeg er gift med en utlending vet du, men han bruker ikke ordet BABY, he he, franskmenn gjør ikke det, de har sine egne ord på sitt språk ;-))) Nå skal vi finne senga, er trøtte begge to. Her får du en god nattaklem fra meg <3

    7. Lene S.: Hehe…ja, hemmeligheter kan man ha for seg selv 🙂 Ellers blir de jo ikke hemmelige lenger 😉
      Nei, franskmenn bruker nok helt andre kjæleord 😉 De har jo også et verdensspråk 🙂

      Dere må sove veldig godt…Det er vel fortjent. Nattaklem tilbake…drøm søtt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg