TAKK FOR DET GAMLE, OG GODT NYTT ÅR :)

Da er dagen kommet, hvor vi avslutter et år fylt av gleder og sorger, med en skikkelig fest. Og så starter vi det nye året, med blanke ark og fyrverkeri 🙂

Jeg takker dere alle for det året som har gått. Takker for at dere har fulgt med meg, og latt meg følge med dere. Jeg takker for alle kommentarer, hilsener, trøst og motivasjon. Det har vært en sann glede å være her i bloggverdenen. Og jeg gleder meg veldig til det nye året, hvor jeg skal skrive mer, lese mer, og dele sorger og gleder. 

Ha et Godt Nytt År, og en flott feiring, hva enn dere skal ut på i kveld.
Og ta godt vare på dere selv 🙂

God klem fra meg ♥ 


Bildet er tatt i Sirdal

 

#nyttår #ønsker #gleder #sorger #venner #famile #feiring #festlig 

6 kommentarer
    1. Godt nyttår til fineste deg også :)..Gleder meg til å følge deg i det nye året også..syntes vi har så god “kjemi”..slik føler jeg det i allefall 🙂
      Her blir det en stille rolig feiring..men koselig skal vi ha det 🙂 Håper dagen og det nye året blir veldig bra for deg også 🙂 Nyttårsklem<3

    2. annebe: Tusen takk 🙂 Gleder meg veldig til å følge deg også. Vi har en god kjemi, det synes jeg også. Og du er en av dem jeg føler jeg kjenner 🙂

      Stille og rolig feiring er jo av det gode. Og håper kosen fortsetter i hele 2015:
      Jeg feiret med måte selv, og sammen med mange ukjente mennesker. Og sjelden har jeg sett så mange elegant pyntede mennesker i ett og samme lokale 😉 Må nok ha et aldri så lite innlegg om det også 🙂

      Ønsker deg alt det beste dette året, og gleder meg til å være med i følget 🙂
      Nyttårsklem til deg også <3

    3. Takk i like måte, Eva 😉 Vi kom hjem i går kveld etter en herlig ferie, skal ikke utdype den nærmere, da blir bloggen din full, he he. Det skal bli deilig å begynne på jobb igjen mandag. På veien hjem i går var det like før jeg reiste meg fra flysetet og hjalp til 😀 Fortsatt god fredag og god helg! Klem fra turisten<3

    4. Lene S.: Utrolig kjekt at du trives så godt i jobben din, at du nesten hjelper til når du selv er passasjer 😉 Det er kjekt med fri og ferie, men godt å komme inn i den vanlige tralten igjen også.
      Kjekt å høre at du har mye å fortelle om…Skulle gjerne likt å høre 🙂

      Ha en flott fredagskveld 🙂
      Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg