ARTIG TRÅD

Nå skal ikke dette innlegget handle om garn eller søm.
Tråden jeg snakker om, handler om kommentarer under et bilde på facebook.

Jeg la nemlig ut dette bildet i en gruppe på facebook, som jeg er medlem av:

Dette var egentlig i utgangspunktet bare et forsøk på å vise meg frem litt der inne. På en måte å si fra at jeg finnes, og at jeg også har noe å bidra med.

Bildet fant jeg fra en annen som la det ut samme dag blant mine venner på facebook. Altså 2. januar. Jeg følte at det bildet sikkert ville få litt oppmerksomhet i den gruppa, og bestemte meg for å legge det ut der. Lite ante jeg, at det ville ta helt av!

Så her sitter jeg, datoen er 4. januar, og om litt skriver vi 5. januar. Og siste sjekk på kommentartråden på det bildet, viser 522 kommentarer. Og det ser ikke ut som at det stopper der.

Jeg har falt av lasset for lenge siden, og mistet tråden helt. Men følger med på antallet kommentarer. Og blir ganske svimmel.
Hva historien handler om, er jeg i grunnen ganske usikker på. Den er veldig variabel, og litt stammende. Men helt tydelig veldig populær 😀

Morsomt i grunnen, og sikkert irriterende for noen også. Og i alle fall er den for enkelte, ganske vanedannende. For det er mange av de samme som kommenterer….og kommenterer 🙂 Veldig hyggelig det, synes jeg 😀

Jammen godt at jeg kunne gjøre noe for dem som liker en god historie 🙂 Hva er vel bedre enn å skape historien selv? 😉

 

 

#facebook #bilde #historie #fortelling #fantasi #mennesker #aktivitet

 

2 kommentarer
    1. Oj..så stilig ..da har du vel fått vist deg frem så det “monner” da :)…kan tenke meg en detter ut litt underveis ja..men da har du jo gjort dagen litt gøyalere for noen ..hehe.. Klem<3

    2. annebe: Ja, sannelig har jeg klart å vise meg frem litt 😉 Er jo sjenert i utgangspunktet, så for meg er sånne ting en god icebreaker 😉

      Og jammen tror jeg nok at noen har fått seg en artig stund ja…Ikke bare i en dag, men i to 😉 Så roer det seg nok snart tenker jeg 🙂

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg